Βέλτιστος έλεγχος φωτεινής σηματοδότησης μέσω τετραγωνικού προγραμματισμού

Περίληψη

Τα συστήματα ελέγχου φωτεινής σηματοδότησης πραγματικού χρόνου αποτελούν έναν επιστημονικό χώρο με μακρόχρονη και πλούσια ερευνητική δραστηριότητα. Σήμερα όλες σχεδόν οι μεγάλες πόλεις των προηγμένων χωρών διαθέτουν συστήματα ελεγχόμενης φωτεινής σηματοδότησης, στα οποία οι μετρήσεις πραγματικού χρόνου (ενδείξεις φωρατών) χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο φωτεινής σηματοδότησης σε πραγματικό χρόνο. Παρά το γεγονός ότι η εφαρμογή των συστημάτων αυτών βελτίωσε σημαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες σε σχέση με τα συστήματα σταθερού χρόνου στα οποία ο έλεγχος φωτεινής σηματοδότησης βασίζεται σε ιστορικά δεδομένα και όχι σε μετρήσεις πραγματικού χρόνου, είναι σήμερα κοινώς αποδεκτό (όχι μόνο από τους χρήστες των συστημάτων αυτών αλλά και από τους ίδιους τους σχεδιαστές/κατασκευαστές τους) ότι τα υπάρχοντα συστήματα δεν μπορούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες κυκλοφοριακής ζήτησης. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί στο Εργαστήριο Δυναμικών Συστημάτων και Προσομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The thesis investigates the efficiency of a signal control methodology, which offers a computationally feasible technique for real-time network-wide signal control in large-scale urban traffic networks and is applicable also under congested traffic conditions. In this methodology, the traffic flow process is modeled by use of the store-and-forward modeling paradigm, and the problem of network-wide signal control (including all constraints) is formulated as a quadratic-programming problem that aims at minimizing and balancing the link queues so as to minimize the risk of queue spillback. For the application of the proposed methodology in real time, the corresponding optimization algorithm is embedded in a rolling-horizon (model-predictive) control scheme. The control strategy's efficiency and real-time feasibility is demonstrated and compared with the Linear-Quadratic approach taken by the signal control strategy TUC (Traffic-responsive Urban Control) as well as with optimized fixed-con ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18231
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18231
ND
18231
Εναλλακτικός τίτλος
A quadratic programming approach to traffic signal control
Συγγραφέας
Αμπουντώλας, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κοσματόπουλος Ηλίας
Παπαγεωργίου Μάρκος
Μυγδαλάς Αθανάσιος
Σταυρουλάκης Γεώργιος
Κουικόγλου Βασίλειος
Καραφύλλης Ιάσων
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Έλεγχος φωτεινής σηματοδότησης; Κυκλοφοριακή συμφόρηση; Μοντελοποίηση αποθήκευσης και προώθησης; Έλεγχος κυλιόμενου ορίζοντα (προβλεπτικός); Θεμελιώδες διάγραμμα αστικών δικτύων; Αστικά δίκτυα μεγάλης κλίμακας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
121 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)