Έλεγχος κυκλοφορίας για μεγιστοποίηση της ροής σε αυτοκινητόδρομους

Περίληψη

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση σε αυτοκινητόδρομους αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα των μοντέρνων κοινωνιών, το οποίο οδηγεί σε αξιοσημείωτη μείωση της ικανότητας της υποδομής των αυτοκινητοδρόμων. Αυτή η μείωση ως επί των πλείστον παρατηρείται κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής, προκαλώντας υποβιβασμό, όσον αφορά το χρόνο ταξιδίου, την κυκλοφοριακή ασφάλεια, την κατανάλωση καυσίμου, και τη μόλυνση του περιβάλλοντος. Μέχρι τώρα, πολλά κυκλοφοριακά μέτρα ελέγχου έχουν προταθεί ούτως ώστε να ανακουφίσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ωστόσο, μερικά από αυτά αντιμετωπίζουν περιορισμούς, π.χ., η αποδοτικότητα του ελέγχου των ραμπών εισόδου περιορίζεται από το διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης των ραμπών εισόδου, ενώ η καθοδήγηση σε κάποιον προορισμό είναι περισσότερο πολύτιμη σε περιπτώσεις μη επαναλαμβανόμενων κυκλοφοριακών συμφορήσεων. Ο έλεγχος της κύριας κυκλοφοριακής ροής μέσω μεταβλητών ορίων ταχύτητας έχει διερευνηθεί σε προηγούμενες εργασίες, χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traffic congestion on motorways is one of the most serious problems of modern societies that leads to a significant reduction in motorway infrastructure capacity. This reduction regularly occurs during peak periods, causing degradation in terms of travel times, traffic safety, fuel consumption, and environmental pollution. So far, several traffic control measures have been proposed to alleviate traffic congestion. However, some of them face limitations; e.g., ramp metering (RM) efficiency is limited by the available storage space at on-ramps, whereas route guidance is most valuable under non-recurrent traffic congestion. Mainstream traffic flow control (MTFC) enabled via variable speed limits (VSLs) has been investigated in previous studies, utilizing various control strategies. In this thesis, an extended feedback control strategy is proposed for MTFC enabled via VSLs, considering multiple-bottleneck locations. The evaluation of the proposed control strategy, using a second order m ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40446
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40446
ND
40446
Εναλλακτικός τίτλος
Traffic flow control on motorways for throughput maximization
Συγγραφέας
Ιορδανίδου, Γεωργία-Ρουμπίνη του Δημήτριος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Παπαγεωργίου Μάρκος
Νικολός Ιωάννης
Δελής Ανάργυρος
Μαρινάκης Ιωάννης
Roncoli Claudio
Castelan-Carlson Rodrigo
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση κυκλοφορίας; Έλεγχος με ανατροφοδότηση; Ολοκληρωμένος έλεγχος κυκλοφοριακής ροής σε αυτοκινητόδρομους; Έλεγχος κύριας κυκλοφοριακής ροής; Έλεγχος ραμπών εισόδου; Πολλαπλά σημεία συμφόρησης; Μεταβλητά όρια ταχύτητας; Εξισορρόπηση της καθυστέρησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
116 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)