Ρύθμιση φωτεινής σηματοδότησης αστικού δικτύου σε πραγματικό χρόνο υπό κορεσμένες συνθήκες κυκλοφορίας

Περίληψη

Στις τελευταίες δεκαετίες, η ανάγκη μετριασμού της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα αστικά οδικά δίκτυα έχει γίνει ένα κρίσιμο θέμα τόσο για την έρευνα όσο και την πρακτική εφαρμογή, το οποίο καλεί για την ανάπτυξη και την εφαρμογή βελτιωμένων μεθόδων και τεχνικών ελέγχου φωτεινής σηματοδότησης. Ειδικότερα, η ανάπτυξη ικανοποιητικών και εφαρμόσιμων στρατηγικών ελέγχου φωτεινής σηματοδότησης σε πραγματικό χρόνο υπό κορεσμένες συνθήκες είναι μια μεγάλη πρόκληση, καθώς ευρέως διαδεδομένες στρατηγικές που χρησιμοποιούνται έως τώρα όπως το SCOOT και το SCATS θεωρούνται λιγότερο αποτελεσματικές υπό κορεσμένες συνθήκες. Ένα πρακτικό εργαλείο, συχνά εφαρμόσιμο κατά του υπερκορεσμού σημαντικών ή ευαίσθητων συνδέσμων, αρτηριών ή περιοχών του αστικού δικτύου, είναι η ελεγχόμενη είσοδος (gating). Η ιδέα είναι να κρατηθεί η κυκλοφορία (μέσω παρατεταμένων κόκκινων φάσεων στους φωτεινούς σηματοδότες) ανάντη των συνδέσμων που πρέπει να προστατευτούν από υπερκορεσμό, ενώ το επίπεδο ή η διάρκεια της ελεγχόμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In recent decades, mitigating the traffic congestion in urban road networks has been a crucial issue for both the research and the practical operations, which calls for the development and implementation of improved traffic signal control methods and techniques. In particular, the development of efficient and practicable real-time signal control strategies under saturated traffic conditions is a major challenge, as widely used strategies like SCOOT and SCATS are deemed less efficient under saturated traffic conditions. A practical tool, frequently employed against over-saturation of significant or sensitive links, arterials or urban network parts, is gating. The idea is to hold traffic back (via prolonged red phases at traffic signals) upstream of the links to be protected from over-saturation, whereby the level or duration of gating may depend on real-time measurements from the protected links. The method is usually employed in an ad hoc way (based on engineering judgment and manual f ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30890
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30890
ND
30890
Εναλλακτικός τίτλος
Real-time urban traffic control under saturated traffic conditions
Συγγραφέας
Keyvan Ekbatani, Mehdi (Father's name: Asghar)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγεωργίου Μάρκος
Σταυρουλάκης Γεώργιος
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Καρλαύτης Ματθαίος
Γερολιμίνης Νικόλαος
Νικολός Ιωάννης
Δελής Ανάργυρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Αστικά οδικά δίκτυα; Χανιά, Κρήτη; Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ; Ελεγχόμενη είσοδος; Αστική κυκλοφοριακή συμφόρηση; Έλεγχος φωτεινής σηματοδότησης; Θεμελιώδες διάγραμμα του δικτύου (NFD); Αραιά μέτρηση σε πραγματικό χρόνο; Ετερογενή αστικά δίκτυα; Έλεγχος εισόδου πολλαπλών ομόκεντρων; Έλεγχος εισόδου με χρόνους υστέρησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xx, 106 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)