Αποτελεσματικότητα διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο

Περίληψη

Όταν τo Δεκέμβριο του 1992 το πρώτο γραπτό μήνυμα SMS έκανε την εμφάνισή του στο αγγλικό τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Vodafone, κανείς δε μπορούσε να φανταστεί τη δημοτικότητα που θα αποκτούσε αυτός ο τρόπος επικοινωνίας, όχι μόνο για τις διαπροσωπικές επικοινωνίες, αλλά και για τις επιχειρηματικές πρακτικές. Σήμερα περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια γραπτά μηνύματα διακινούνται μηνιαίως σε παγκόσμια κλίμακα. Ειδικότερα στην Ελλάδα, με το ποσοστό διείσδυσης της κινητής τηλεφωνίας να αγγίζει το 85%, ο μέσος χρήστης αποστέλλει 40 SMS μηνύματα μηνιαίως. Οι διαφημιστικές εταιρείες, ανυπόμονες να εφεύρουν καινοτόμες μεθόδους και κανάλια προσέγγισης των καταναλωτών διέγνωσαν γρήγορα την οικειότητα των εν δυνάμει πελατών με το κινητό τηλέφωνο και ειδικότερα με τα γραπτά μηνύματα, γεγονός που έδωσε ώθηση στις πρώτες εκστρατείες μάρκετινγκ μέσω SMS. Παρά την ελκυστικότητα και την υιοθέτηση του κινητού τηλεφώνου ως εργαλείο μάρκετινγκ από τον επιχειρηματικό κόσμο, παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστη η π ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Technological advances bring forth new and innovative advertising media, such as the Internet, interactive television, and more recently mobile messaging. Despite the initial attractiveness and embracement of the mobile medium as a marketing tool from the business sector its potential in advertising effectiveness terms still needs to be examined. The present research belongs to the field of mobile advertising. To date there is no established theory available as in the case of traditional advertising. Therefore the principles of traditional advertising and consumer behavior served as foundations for this study. The research hypotheses were mainly generated based on the conventional advertising research literature. Given that little is known regarding the factors that may influence the effectiveness of a mobile advertising campaign, the research design employed in this study includes a literature review, a field study, and a screening experiment. The outcome of this process was tested th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17733
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17733
ND
17733
Εναλλακτικός τίτλος
Mobile advertising effectiveness: identifying factors that influence consumer attitudes and purchase intentions
Συγγραφέας
Δρόσος, Δημήτριος
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γιαγλής Γεώργιος
Δουκίδης Γεώργιος
Μεϊμάρης Μιχάλης
Ζώτος Γεώργιος
Κοκκινάκη Φλώρα
Δημητριάδης Σέργιος
Βρεχόπουλος Αδάμ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημίσεις; Κινητά τηλέφωνα, Διαφημίσεις; Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικό; Νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
211 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)