Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία των οικονομικών

Περίληψη

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το εαρινό εξάμηνο 2006-2007 στο Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και συγκεκριμένα στο μάθημα της Μακροοικονομίας. Η βασική υπόθεση η οποία θα ερευνηθεί είναι η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου στη διδασκαλία των οικονομικών μαθημάτων δεν έχει επίδραση στην απόκτηση και τη διατήρηση γνώσεων από τους φοιτητές. Στην έρευνα έλαβαν μέρος συνολικά 55 φοιτητές εκ των οποίων οι 23 παρακολούθησαν τα μαθήματα στο εργαστήριο υπολογιστών και οι υπόλοιποι 32 στο αμφιθέατρο. Συνολικά έγιναν έξι δίωρα μαθήματα. Πριν την έναρξη των μαθημάτων δόθηκε στους φοιτητές να συμπληρώσουν ένα τεστ με πέντε ερωτήσεις Σ-Λ και πέντε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σύμφωνα με την ύλη του 3ου κεφαλαίου του βιβλίου των Andrew Abel & Ben Bernanke «Μακροοικονομική», με τίτλο «Παραγωγικότητα, προϊόν και απασχόληση». Για την πραγματοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα «ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» της εταιρείας Keystone που περιλαμβάνει την ύλη του 7ου ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research restrictions were that research was carried out at the Department of Statistics and Insurance Science of the University of Piraeus during the 2006-2007 spring semester. The basic hypothesis to be inquired is the use of computers and the internet in the teaching of economic modules does not affect student learning and retention. 55 students took part in the research in total. The module was taught at the computer lab – there were 25 computers for the 23 students who participated in the computer-based lesson therefore each one worked individually. The remaining 32 students were taught in a lecture hall and there was no use of technology involved. Before the start of the lessons students took a test comprised of five true-false questions and five multiple-choice questions based on the 3rd chapter of the Andrew Abel & Ben Bernanke book “Macroeconomics”, with the title “Productivity, output and employment”. For the lesson in the computer-lab was used the program “MACROECONOMICS ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17269
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17269
ND
17269
Εναλλακτικός τίτλος
The use of new technologies in teaching economics
Συγγραφέας
Τσάμη, Ελένη (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Tμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης
Εξεταστική επιτροπή
Κυριαζής Αθανάσιος
Αναπολιτάνος Διονύσιος
Κάτσικας Σωκράτης
Δουλιγέρης Χρήστος
Πέκκα-Οικονόμου Βικτώρια
Τσίμπος Κλέων
Σεβρόγλου Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Νέες τεχνολογίες; Μακροοικονομία; Διδασκαλία; Διδακτική Οικονομικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
395 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)