Συμβολή στην αξιολόγηση οδοστρωμάτων αεροδρομίων

Περίληψη

Με δεδομένη τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για αεροπορικές μεταφορές και σε συνδυασμό με την ανάγκη μεγιστοποίησης του οφέλους από την εκμετάλλευση των υποδομών, η υιοθέτηση μιας απλής και αξιόπιστης διαδικασίας για την αξιολόγηση της σχετικής επίδρασης των αεροσκαφών και τον έλεγχο επάρκειας της φέρουσας ικανότητας των οδοστρωμάτων μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στη διαχείριση τους. Παράλληλα, όπως έχει αναγνωριστεί διεθνώς, διευκολύνει σημαντικά την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εμπλεκομένων στις αεροπορικές μεταφορές (αεροπορικές εταιρείες, κατασκευαστές, αρχές αεροδρομίων). Στο πλαίσιο αυτό, ο ICAO (International Civil Aviation Organization) έχει εισάγει τη μέθοδο ACN-PCN (Aircraft Classification Number-Pavement Classification Number), η οποία σήμερα αποτελεί το μόνο διεθνώς αποδεκτό σύστημα αξιολόγησης της σχετικής επίδρασης των αεροσκαφών και κατάταξης της φέρουσας ικανότητας των οδοστρωμάτων. Όμως, παρά την ευρεία αποδοχή της μεθόδου ACN-PCN για τη δημοσίευση της φέρουσας ικανότ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Contemporary airport management is under pressure to maximize profits by the most efficient use of the transportation infrastructure, whilst facing an ever increasing demand for air transport. The adoption of a simple and reliable procedure for rating the aircraft load and checking the adequacy of the pavement bearing capacity would form a significant tool in support of effective airport management. In addition, the use of a classification and reporting system may facilitate the information exchange among the different parts involved in air transport matters (airport managers, airline operators, aircraft manufacturers). Considering this fact, the ICAO (International Civil Aviation Organisation) has introduced the ACN-PCN (Aircraft Classification Number-Pavement Classification Number) method which currently is the only universally accepted system for rating the aircraft load and reporting the bearing capacity of pavements. However, despite the wide use of the ACN-PCN there are several q ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17053
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17053
ND
17053
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution to the classification of airport pavements
Συγγραφέας
Χαρωνίτης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Μ.)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας
Εξεταστική επιτροπή
Λοΐζος Ανδρέας
Αμπακουμκίν Κωνσταντίνος
Κόλιας Στυλιανός
Κανελλαΐδης Γεώργιος
Συρμακέζης Κωνσταντίνος
Παπαδόπουλος Βασίλειος
Λαμπρόπουλος Σέργιος
Καλτσούνης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Οδοστρώματα; Αεροδρόμια; Δομική αξιολόγηση; Κατάταξη; Φέρουσα ικανότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
146 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)