Κοινωνιολογική προσέγγιση στο πολυπολιτισμικό σχολείο στην Ελλάδα στα τέλη του 20ου και στις αρχές του 21ου αιώνα. Προβλήματα και προοπτικές

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15619
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15619
ND
15619
Συγγραφέας
Τουλιάς, Ηλίας
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας. Τομέας Νεοελληνικής Κοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σακελλαρόπουλος Θεόδωρος
Σαρρής Νεοκλής
Παπαθανασόπουλος Κων/νος
Κοταρίδης Νικόλαος
Τσοτσορός Ευστάθιος
Καραμπέλιας Γεράσιμος
Χαλκιά Αλεξάνδρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση; Πολυπολιτισμικότητα; Μαθησιακή διαδικασία; Κοινωνικός αποκλεισμός; Μετανάστευση; Ελληνική κοινωνία; Παλιννόστηση; Πολιτισμικές μειονότητες; Μαθητές; Αλλοδαποί μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
225 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)