Παιδαγωγική επικοινωνία: το παράδειγμα της απτικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15262
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15262
ND
15262
Εναλλακτικός τίτλος
Pedagogical communication: tactile behavior as a paradigm in nursery school environment
Συγγραφέας
Σταμάτης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τομέας Παιδαγωγικών Σπουδών και Γενικής Διδακτικής
Εξεταστική επιτροπή
Κοντάκος Αναστάσιος
Πολεμικός Νικήτας
Καϊλα Μαρία
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Βρεττός Ιωάννης
Χατζηγεωργίου Ιωάννης
Ξανθάκου Ποτίστα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επικοινωνία, Μοντέλα; Επικοινωνία; Επικοινωνία, Παιδαγωγική; Αλληλεπίδραση στη τάξη; Συμπεριφορά, Απτική; Παιδαγωγικό άγγιγμα; Νηπιαγωγεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
317 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)