Στάσεις των μαθητών δημοτικού και γυμνασίου απέναντι στα εικονογραφημένα περιοδικά με κόμικς (comic-books)
Περίληψη
ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΩΝ Η ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ.ΣΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ 716 ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (10-11 ΕΤΩΝ) ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (13-14 ΕΤΩΝ) ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ.Η ΕΡΕΥΝΑ ΗΤΑΝ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ-ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΕ 36 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΥΨΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΚΟΜΙΚΣ.ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ (ΦΥΛΛΟ-ΗΛΙΚΙΑ) Σ'ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΧΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ Μ'ΑΥΤΑ,ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
ΤΗΕ MAIN PURPOSE OF THIS RESEARCH WAS TO EXAMINE CHILDREN AND ADOLESCENT ATTITUDES TO COMIC-BOOKS AND TO IDENTIFY AGE AND SEX RELATED SIMILARITIES AND DIFFERENCES.THE SAMPLE WAS 716 PRIMARY (AGES 10-11) AND SECONDARY (AGES 13-14) SCHOOL STUDENTS FROM THE ATHENS-PIREUS AREA.THE RESEARCH WAS EMBIRICAL-DESCRIPTIVE AND A 36-ITEM QUESTIONNAIRE WAS USED.THE ANALYSIS AND THE INTERPETATION OF FINDINGS ESTABLISHED A HIGH LEVEL OF INTEREST TOWARD COMIC-BOOKS IN THE MAJORITY OF STUDENTS.STATISTICALLY SIGNIFICANT AGE AND SEX RELATED DIFFERENCES WERE OBSERVED,IN RELATION TO THE POSITION OF COMIC-BOOKS AMONG THE STUDENTS' READING AND T.V. PREFERENCES,FREQUENCY OF COMIC-BOOKS READING,DEGREE OF STUDENTS FAMILIARIZATION,STRUCTURE AND CONTENT OF COMIC-BOOKS AND TO THE WAY STUDENTS PERCEIVE THE SYMBOLIC MODELS.NO SIGNIFICANT DIFFERENCES WERE ESTABLISHED IN RELATION TO HOW COMICS CAN BE APPLIED BY READERS TO THEIR OTHER ACTIVITIES AND INTERESTS AND IN RELATION TO THE REASONS EXPRESSED BY THOSE STUDENT ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (23.55 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.