ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΚΩΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ:ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Περίληψη
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ,Η ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΟΜΙΚΣ - ΚΩΜΙΚΟ - ΠΑΙΔΙ. Η ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΣΗ ΑΥΤΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙ ΚΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ. ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΕΔΙΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
BASED ON THE HYPOTHESIS THAT DISCOURSE IS INEVITABLY RELATED TO DESIRE, THIS STUDY EXPLORES THE THREE-FOLD RELATIONSHIP AMONG COMICS, THE COMIC ELEMENT ANDTHE CHILD. THIS EXPLORATION LEADS TO THE SPECIFICATION OF THE ABOVE RELATIONSHIP ON THE ONE HAND AND PROVIDES ANSWERS TO THE PSYCHOANALYTICAL QUESTION OF THE CONSISTENCY OF THE SIGNIFIER OF COMICS, NAMELY THE EMOTIONAL REACTION OF THE RECEIVER TO COMICS. THE RESEARCH APPROACH USED IS SEMIOLOGY SPECIFICALLY NARRATOLOGY. THE HYPOTHESIS QUESTIONS ARE ALSO A SSED THROUGH THE RESULTS OF A FIELD STUDY.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (9.89 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.