Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Ίδρυμα" : Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2007Προσδιορισμός των πηγών αναποτελεσματικότητας στο οικονομικό τμήμα των επιχειρήσεωνΚωνσταντακοπούλου, Δήμητρα Π.
1993ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟΦΑΣ...Καρακούλας, Γρηγόριος
2011Ρητορική και πρόκληση: τα συναισθήματα, οι αξίες και οι στάσεις των καταναλωτών έναντι ρητορικών προκλητικών διαφημίσεωνΘεοδωράκης, Ιωάννης Γ.
2003Σημασιολογικός χαρακτηρισμός, οργάνωση και διαχείριση περιεχομένου του Παγκόσμιου Ιστού, με χρήση οντολόγιων και έμφαση στο ρόλο των υπερσυνδέσμωνΒαρλάμης, Ηρακλής Γ.
1993Σταθεροποιητικά προγράμματα, αξιόπιστα και πολιτικά κόμματα σε μικρές ανοικτές ευρωπαϊκές οικονομίες στη δεκαετία του '80Καπόπουλος, Παναγιώτης
2013Στελέχωση ομάδων εργασίας με ανθρώπινο δυναμικό: ο ρόλος των ατομικών διαφορών και των διαδικασιών της ομάδας στη μελέτη της καινοτομίαςΧατζή, Σοφία Χ.
1969ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΥΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΣΛεβεντάκης, Ιωάννης Α.
2007Στρατηγική συνέργεια για τις επιχειρήσεις που ακολουθούν διττή στρατηγική: η περίπτωση έντυπων και ηλεκτρονικών εφημερίδωνΨιλούτσικου, Μαρίνα Ε.
2010Συγκριτική μελέτη του προφίλ των διοικητών προϊόντων στην Ευρωπαϊκή ΈνωσηΠούλης, Αθανάσιος Γ.
1957ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΤΕΡΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΙΣ ΤΟΙΟΥΤΟΥ ΠΑΡ'ΗΜΙΝΑδαμόπουλος, Δημήτριος
2016Σύγχρονες στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων Β2Β επιχειρήσεων στην ΕλλάδαΜπόικου, Βασίλειος Γ.
2005Συγχωνεύσεις και εξαγορές: θεωρία ολογοπωλίων, πολιτική ανταγωνισμού και εμπειρικές εφαρμογές για την ΕλλάδαΦώτης, Παναγιώτης Ν.
1965ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣΓερωνυμάκης, Στυλιανός Ι.
2024Συμπεριφορά καταναλωτή και συμπεριφορά ψηφοφόρου: η επίδραση της «επωνυμίας» (brand) του πολιτικού ηγέτη στην ελληνική τοπική αυτοδιοίκησηΝάκας, Αριστείδης Π. 
2014Συν-ανταγωνισμός (co-opetition) μεταξύ μεταφορικών και 3PL εταιρειώνΚυριαζής, Παναγιώτης Μ.
1967ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗΝ ΤΙΜΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΟΥ ΤΗΣ Ε.Σ.Υ.Ε. (ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ)Μπαζίγος, Γεώργιος
2008Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός συστήματος διαχείρισης στόλου οχημάτων σε πραγματικό χρόνο για την αντιμετώπιση δυναμικών γεγονότων κατά την εκτέλεση αστικών διανομών προϊόντωνΖεϊμπέκης, Βασίλειος Σ.
2017Σχεδιασμός, χαρτογράφηση και δημιουργία ωρολογίου προγράμματος δρομολογίων των ελληνικών ακτοπλοϊκών μεταφορώνΧαϊνάς, Κωνσταντίνος Σ.
1945ΤΑ ΛΑΧΕΙΑΚεραμιδάς, Τριαντάφυλλος Γ.
2022Ταύτιση με το Employer Brand υπό το πρίσμα της Θεωρίας της ΑυτοδιάθεσηςΚόντος, Παναγιώτης Χ.