Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε σε ένα σημείο του ευρετηρίου:
Ή πληκτρολογήστε ένα έτος:
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2025Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για τη φύση των φυσικών επιστημών: η περίπτωση των διαδραστικών ηλεκτρονικών βιβλίωνΓέντζη, Ελένη Χ.
2025Δημιουργία και αξιολόγηση ενός αυτόνομου, δικτυακού αλλά και διαδικτυακού λογισμικού λογοθεραπευτικής παρέμβασηςΧατζηγιαννάκογλου, Παύλος Δ. 
2025Ο συντονισμός της εκπαίδευσης του Γένους από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, όπως αποτυπώνεται στον ελληνικό Τύπο της ΚωνσταντινούποληςΧατζηγιάννη, Δέσποινα Η.
2025Η ηγεσία και η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντες που συμβάλλουν στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΠαναγόπουλος, Νικόλαος Ά.
2025Πολιτικές κοινωνικής ένταξης ευπαθών ομάδων πληθυσμού: δια βίου μάθηση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού κοινωνικών υπηρεσιών σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτωνΧάιδας, Αλέξανδρος Κ. 
2025Σχολική επίδοση στη γλώσσα, στα μαθηματικά, στην αισθητική και φυσική αγωγή παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τεκνοποιημένων με τεχνικές εξωσωματικής γονιμοποίησηςΑντωνιάδου, Μαρία Α.
2025Σχολική επίδοση στην γλώσσα, στα μαθηματικά, στην αισθητική και φυσική αγωγή μονοζυγωτικών και διζυγωτικών διδύμων ηλικίας 6 έως 12 ετώνΝίκας, Αθανάσιος Κ.
2025Η επίδραση του παιδαγωγικού παιχνιδιού στην κοινωνικο-ηθική και συναισθηματική ανάπτυξη μαθητών/τριών δημοτικού σχολείουΑναστασιάδης, Θεοφύλακτος Ι. 
2025Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρίαΚαλμπένη, Σωτηρία Κ.
2025Επιτυχημένα στυλ ηγεσίας και ακαδημαϊκή επίδοση μαθητών: η περίπτωση του ολιστικού μοντέλου ηγεσίας στο ελληνικό συγκείμενοΓκόρος, Δημήτριος Λ.
2025Εκπαίδευση και αισθητική εμπειρία: κριτήρια αξιοποίησης έργων τέχνης για την ενδυνάμωση του κριτικού στοχασμούΠαπαδοπούλου, Μαρία Φ. 
2025Η Στοιχειακή Μουσική και Κινητική Αγωγή (Orff-Schulwerk) σε μαθητές με αναπηρία όρασης: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασηςΦιλιάνου, Μαρία Σ. 
2025Η φύση της εννοιολογικής αλλαγής και μεθοδολογικά ζητήματα μέσω της διερεύνησης νοητικών μοντέλων σε μαθηματικές έννοιεςΠαπανδρέου, Βασιλική Α.
2025Τα ζητήματα της κοινωνικής δικαιοσύνης και της κοινωνικής αδικίας στα εγχειρίδια και στους φακέλους του μαθήματος των Θρησκευτικών Γυμνασίου και Γενικού ΛυκείουΚαραμήτρου, Χρυσάνθη Α.
2025Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: διδακτικές διαδικασίες, με εστίαση στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, που ενδυναμώνουν τη συμμετοχή των παιδιών και συμβάλουν στη σχολική τους πρόοδοΧατζηπαύλου, Γεώργιος Χ. 
2025Προσαρμοστική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και στρες γονέωνΧριστοπούλου, Φωτεινή Σ. 
2025Η συμβολή του εκπαιδευτικού δράματος στην ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων και αυτοαποτελεσματικότητας στη σταδιοδρομία: μεικτή έρευνα σε μαθήτριες και μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΖουρνά, Χριστίνα Ι.
2025Κινητικό Θέατρο στην προσχολική ηλικία: ένα πρόγραμμα ψυχοκινητικής και μουσικοκινητικής αγωγής για την υποστήριξη της παιγνιώδους συμπεριφοράς των νηπίωνΚεντρωτή-Λάββα, Ευαγγελία Κ. 
2025Ο Gianni Rodari (Τζάνι Ροντάρι) και η επίδρασή του σε Ελλάδα και ΙταλίαΚαρβούνη, Θηρεσία-Χαρούλα Κ.
2025Η ηγεσία μέσα από την οπτική του Αριστοτέλη και του Machiavelli και οι επιδράσεις τους στη σύγχρονη μετασχηματιστική ηγεσία: μελέτη περίπτωσης της Περιφέρειας Δυτικής ΜακεδονίαςΤρογαΐδου, Αργυρώ Κ.