Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2025 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για τη φύση των φυσικών επιστημών: η περίπτωση των διαδραστικών ηλεκτρονικών βιβλίων | Γέντζη, Ελένη Χ. |  |
2025 | Δημιουργία και αξιολόγηση ενός αυτόνομου, δικτυακού αλλά και διαδικτυακού λογισμικού λογοθεραπευτικής παρέμβασης | Χατζηγιαννάκογλου, Παύλος Δ. | |
2025 | Ο συντονισμός της εκπαίδευσης του Γένους από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα, όπως αποτυπώνεται στον ελληνικό Τύπο της Κωνσταντινούπολης | Χατζηγιάννη, Δέσποινα Η. |  |
2025 | Η ηγεσία και η συναισθηματική νοημοσύνη ως παράγοντες που συμβάλλουν στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Παναγόπουλος, Νικόλαος Ά. |  |
2025 | Πολιτικές κοινωνικής ένταξης ευπαθών ομάδων πληθυσμού: δια βίου μάθηση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού κοινωνικών υπηρεσιών σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων | Χάιδας, Αλέξανδρος Κ. | |
2025 | Σχολική επίδοση στη γλώσσα, στα μαθηματικά, στην αισθητική και φυσική αγωγή παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τεκνοποιημένων με τεχνικές εξωσωματικής γονιμοποίησης | Αντωνιάδου, Μαρία Α. |  |
2025 | Σχολική επίδοση στην γλώσσα, στα μαθηματικά, στην αισθητική και φυσική αγωγή μονοζυγωτικών και διζυγωτικών διδύμων ηλικίας 6 έως 12 ετών | Νίκας, Αθανάσιος Κ. |  |
2025 | Η επίδραση του παιδαγωγικού παιχνιδιού στην κοινωνικο-ηθική και συναισθηματική ανάπτυξη μαθητών/τριών δημοτικού σχολείου | Αναστασιάδης, Θεοφύλακτος Ι. | |
2025 | Πρακτικές γραμματισμού σε φυλακές: από τα γλωσσικά και ταυτοτικά «όρια» στα γλωσσικά και ταυτοτικά ρεπερτόρια των υπό κράτηση εκπαιδευόμενων με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρία | Καλμπένη, Σωτηρία Κ. |  |
2025 | Επιτυχημένα στυλ ηγεσίας και ακαδημαϊκή επίδοση μαθητών: η περίπτωση του ολιστικού μοντέλου ηγεσίας στο ελληνικό συγκείμενο | Γκόρος, Δημήτριος Λ. |  |
2025 | Εκπαίδευση και αισθητική εμπειρία: κριτήρια αξιοποίησης έργων τέχνης για την ενδυνάμωση του κριτικού στοχασμού | Παπαδοπούλου, Μαρία Φ. | |
2025 | Η Στοιχειακή Μουσική και Κινητική Αγωγή (Orff-Schulwerk) σε μαθητές με αναπηρία όρασης: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασης | Φιλιάνου, Μαρία Σ. | |
2025 | Η φύση της εννοιολογικής αλλαγής και μεθοδολογικά ζητήματα μέσω της διερεύνησης νοητικών μοντέλων σε μαθηματικές έννοιες | Παπανδρέου, Βασιλική Α. |  |
2025 | Τα ζητήματα της κοινωνικής δικαιοσύνης και της κοινωνικής αδικίας στα εγχειρίδια και στους φακέλους του μαθήματος των Θρησκευτικών Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου | Καραμήτρου, Χρυσάνθη Α. |  |
2025 | Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: διδακτικές διαδικασίες, με εστίαση στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, που ενδυναμώνουν τη συμμετοχή των παιδιών και συμβάλουν στη σχολική τους πρόοδο | Χατζηπαύλου, Γεώργιος Χ. | |
2025 | Προσαρμοστική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και στρες γονέων | Χριστοπούλου, Φωτεινή Σ. | |
2025 | Η συμβολή του εκπαιδευτικού δράματος στην ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων και αυτοαποτελεσματικότητας στη σταδιοδρομία: μεικτή έρευνα σε μαθήτριες και μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Ζουρνά, Χριστίνα Ι. |  |
2025 | Κινητικό Θέατρο στην προσχολική ηλικία: ένα πρόγραμμα ψυχοκινητικής και μουσικοκινητικής αγωγής για την υποστήριξη της παιγνιώδους συμπεριφοράς των νηπίων | Κεντρωτή-Λάββα, Ευαγγελία Κ. | |
2025 | Ο Gianni Rodari (Τζάνι Ροντάρι) και η επίδρασή του σε Ελλάδα και Ιταλία | Καρβούνη, Θηρεσία-Χαρούλα Κ. |  |
2025 | Η ηγεσία μέσα από την οπτική του Αριστοτέλη και του Machiavelli και οι επιδράσεις τους στη σύγχρονη μετασχηματιστική ηγεσία: μελέτη περίπτωσης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας | Τρογαΐδου, Αργυρώ Κ. |  |