Σύνθετη Αναζήτηση






     
Αποτελέσματα/σελίδα  |  Ταξινόμηση ανά Σε σειρά
Αποτελέσματα για 541-550 από 1482

ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2003Προσαρμογές της διαφήμησης και του marketing στο δικτυακό κόσμο.: η ελληνική περίπτωσηΦρίγκας, Γεώργιος Ε.
2003Το νομικό καθεστώς των συνενώσεων ΟΤΑ στην Ελλάδα. Παρούσα κατάσταση - προβλήματα - προοπτικέςΡάπτη, Νικολίτσα Κ.
2003Το κρινόμενον: πολυπολιτισμικότητα και θεωρία του επιχειρήματοςΘεοδωρακάκου, Αφροδίτη
2007Η αποτροπή στη μεταψυχροπολεμική εποχή: μια κριτική προσέγγιση της ελληνικής αποτρεπτικής στρατηγικής κατά τη διάρκεια των κρίσεων του 1987 και 1996Μιχελογιαννάκης, Γιάννης
2011Ο θεσμός της αποστρατικοποίησης στη μεταπολεμική διεθνή κοινότητα: μια συγκριτική μελέτη και η περίπτωση των νησιών του Ανατολικού ΑιγαίουΦλεβοτόμου, Ειρήνη Δ.
2002Η κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού και η πορεία του εκδημοκρατισμού στην Αλβανία: περίοδος 1985-1999Νίνα, Βρισηίδα
2004Ο ρόλος της τεχνολογίας στο οργανωμένο οικονομικό έγκλημα που διαπράττεται στην ΕυρώπηΚαΐτσας, Δημήτριος Θ.
2010Η συνδικαλιστική οργάνωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: η σχέση της με τις τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις των δημοσίων υπαλλήλωνΑποστολόπουλος, Αναστάσιος Ν.
2010Η έννοια του υποκειμένου στην πολιτική θεωρία της Hannah ArendtΠαπαματθαίου, Σοφία
2003Η διαφημιστική καταχώριση στον αθηναϊκό τύπο κατά την οθωνική και μεσοβασιλική περίοδο: η στρατηγική της και η αισθητική της, στοιχεία για τη μελέτη του κοινωνικού της πλαισίουΛεμπέση-Χατζηδημητρίου, Φωτεινή