ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΚΟΖΑΝΗΣ, ΣΙΣΑΝΙΟΥ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΓΛΕΝΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 19ΟΥ Κ...
Περίληψη
ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΣΤΗ Β.Δ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΤΤ - Ι - ΧΟΥΜΑΓΙΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ. ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣΠΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ. Ο ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΜΟΓΛΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ. ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΩΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΤΑΝ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΙΑΤΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΤΥΠΟ, ΑΦΟΥ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΣΙΓΙΛΙΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΣΟΤΥΛΙΟ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
THE STRUCTURAL SCHOOL SYSTEM WHICH FUNCTIONED IN ORGANISED COMMUNITIES IN NW MACEDONIA DURING THE OTTOMAN PERIOD, AFTER HATT - I - HOUMAGIOUN, PRESENTS MANYVARIATIONS. THE COMMON POINTS WITHIN THIS FRAMEWORK WAS THE SUPERVISION BY THE HEADS OF THE OTTOMAN EMPIRE AND THE PATRIARCHATE. THE PRELEVANT MODEL OF THE COMMUNITY SCHOOL WAS THE ONE WHICH WAS IMPLEMENTED IN THE ECCLESIASTICAL PROVINCES OF KASTORIA, MOGLENON AND KOZANI. IN THESE COMMUNITIES, DESPITE THE OCCASIONAL DIFFERENCES, THE METROPOLITAN BISHOP AND THE SUPERVISORY COMMITTEE, WHICH WAS ELECTED AT GENERAL MEETING, ACCORDING TO THE COMMUNITY BY - LAWS, WHICH EXHISTED AT THE TIME, WERE RECOGNISED AS THE AUTHORITY ON EDUCATIONAL MATTERS. SECONDARY EDUCATION AT THE COMMUNITY SCHOOL IN SIATISTA, HOWEVER, PRESENTS PERCEPTIBLE DIFFERENCES FROM THE DOMINANT MODEL, SINCE THE COMMUNITY, ASA FRAMEWORK, WAS ENTIRELY ABSENT FROM THE ADMINISTRATION ON EDUCATIONAL MATTERS WHICH WAS PERFORMED ACCORDING TO THE PATRIARCHAL ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (24.32 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.