Συνδυασμένη πειραματική και υπολογιστική ανάλυση εξηλεκτρισμένων οχημάτων για την παραμετροποίηση πλατφόρμας προσομοίωσης

Περίληψη

Ο τομέας των οδικών μεταφορών θεωρείται ως ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες που συμβάλουν στην ατμοσφαιρική ρύπανση και στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου. Οι στόλοι των επιβατηγών αλλά και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων συγκαταλέγονται μεταξύ των υψηλότερων πηγών εκπομπών ρύπων και διοξειδίου του άνθρακα. Για να μετριαστεί η συνεισφορά τους στην αέρια ρύπανση, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε ανανεωμένα όρια για τις εκπομπές ρύπων από τα οχήματα αλλά και νέους στόχους για τις εκπομπές CO2. Η νέα νομοθεσία προσβλέπει στην ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των οδικών μεταφορών. Ένα από τα κύρια μέτρα για τη μείωση των εκπομπών CO2 είναι η ηλεκτροκίνηση και ο εξηλεκτρισμός των οχημάτων, με τους κατασκευαστές να προσπαθούν να εισάγουν υβριδικά ή ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης στην πλειονότητα των μοντέλων τους. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα βασίζονται σε υπάρχουσες αρχιτεκτονικές οχημάτων, όμως η ενσωμάτωση των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και των μονάδων ελέγχου αυξάνει σημαντι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Road transport is considered as one of the main contributors to air pollution and greenhouse gas emissions. Both light and heavy-duty vehicle fleets are found to be amongst the highest emitters of pollutant and CO2 emissions. To mitigate this, European Union established updated limits (for tailpipe pollutant emissions) and targets (for tailpipe CO2 emissions) aiming towards the minimization of the environmental impact of road transport. One of the main measures for the reduction of tailpipe CO2 emissions is the vehicle electrification, with the manufactures trying to introduce hybrid or electric powertrains to the majority of their models. Although electrified vehicles are based on existing vehicle architectures, the integration of the electric components and control modules increases the complexity of the powertrain remarkably and therefore the need of cost-effective tools (such as simulation platforms) that can be used during the development and calibration of electrified vehicles. T ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56246
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56246
ND
56246
Εναλλακτικός τίτλος
A combined experimental and computational analysis of electrified powertrain vehicles for the parameterization of a simulation platform
Συγγραφέας
Δουλγέρης, Στυλιανός (Πατρώνυμο: Ευθύμιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαράς Ζήσης
Τομπουλίδης Ανανίας
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Millo Federico
Κολτσάκης Γρηγόριος
Φονταράς Γεώργιος
Beatrice Carlo
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογια οχημάτων
Λέξεις-κλειδιά
Εξηλεκτρισμένα συστήματα ισχύος; Προσομοίωση υβριδικών οχημάτων; Κατανάλωση ενέργειας και καυσίμου; Στρατηγική διαχείρισης ενέργειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.