H επίδραση των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας στη ταξιδιωτική εμπειρία: η περίπτωση της Κρήτης

Περίληψη

Η προτεινόμενη διδακτορική έρευνα αποσκοπεί στη μελέτη του ολιστικού αντίκτυπου της αξίας των τοπικών προϊόντων της Κρήτης στις αντιλήψεις, τις στάσεις και την εμπειρία των επισκεπτών (τουριστών) στην Κρήτη, τόσο πριν, κατά τη διάρκεια όσο και μετά το ταξίδι τους. Τα τοπικά προϊόντα θεωρούνται πολύτιμος πόρος στον τουρισμό, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παρόχους υπηρεσιών, όπως εστιατόρια και ξενοδοχεία, καθώς και από περιφερειακές και εθνικές οργανώσεις ανάπτυξης τουρισμού για δραστηριότητες προώθησης και ανάπτυξης τουριστικών προορισμών. Η "τοπική γαστρονομία" έχει το δυναμικό να ενισχύσει την εμπειρία των επισκεπτών, συνδέοντάς τους με την περιοχή προορισμού και τον πολιτισμό της. Η σύγχρονη βιβλιογραφία εξετάζει τη σχέση των παραδοσιακών και τοπικών προϊόντων (φαγητών και ποτών) με τον τουρισμό και ειδικότερα με την εμπειρία των επισκεπτών.Η διατριβή αποσκοπεί να αποδείξει τους υποκείμενους παράγοντες της εικόνας του φαγητού του προορισμού της Κρήτης και τη σχέση μεταξύ της ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The proposed doctoral research program aims to investigate the holistic (before, during the trip, and after its completion) effect of the value of Cretan local products on the perceptions, attitudes and experience of visitors (tourists) in Crete. Local products are considered a valuable resource in tourism, which can be used by service providers such as restaurants and hotels, as well as regional and national tourism development organizations for marketing activities related to the development and promotion of tourist destinations. ”Local food” has the potential to enhance the visitor experience by connecting visitors to the destination area and its culture. The modern literature explores the connection of traditional and local products (food and beverages) with tourism and specifically with the experience of visitors.The thesis aims to show the underlying factors of the food image of the destination of Crete and the relationship between the image of the destination and the intention o ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 8/2025)
DOI
10.12681/eadd/54500
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54500
ND
54500
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of local products and gastronomy on tourists' experience: the case of visitors in Crete
Συγγραφέας
Απλαδάς, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο. Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Εξεταστική επιτροπή
Αποστολάκης Αλέξανδρος
Δήμου Ειρήνη
Κουργιαντάκης Μάρκος
Βελισσαρίου Ευστάθιος
Κιλιπίρης Φώτιος
Σταυρινούδης Θεόδωρος
Στεργίου Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Φιλοξενία, Αναψυχή, Αθλητισμός και Τουρισμός
Λέξεις-κλειδιά
Γαστρονομία; Τουρισμός; Κρήτη; Τοπικά Προϊόντα; Προτιμήσεις καταναλωτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.