Ανάπτυξη διαπολιτισμικής συνείδησης μέσω κινηματογραφικών ταινιών κατά τη διδασκαλία και την εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας-πολιτισμού
Περίληψη
Η συνύπαρξη στις σύγχρονες κοινωνίες ανθρώπων με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο καθιστά την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνείδησης των μαθητών βασική διάσταση, σημαντική παράμετρο της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας αποτελώντας συγχρόνως έναν από τους πρωταρχικούς διδακτικούς στόχους του μαθήματος της ξένης γλώσσας. Η επίτευξη του διδακτικού αυτού στόχου μέσω μίας αποτελεσματικής και ταυτόχρονα ευχάριστης διδακτικής μεθόδου αποτέλεσε το έναυσμα για τηνπαρούσα έρευνα που στόχο έχει να διερευνήσει εάν οι κινηματογραφικές ταινίες βοηθούν τους μαθητές να ανιχνεύουν στοιχεία που αφορούν στον «ξένο» πολιτισμό, ευνοώντας έτσι τις συνθήκες για την ανάπτυξη ενός γόνιμου διαπολιτισμικού διαλόγου στο πλαίσιο του μαθήματος της ξένης γλώσσας και εν προκειμένω της γαλλικής ως ξένης γλώσσας. Αποδείχτηκε ότι η διαμόρφωση της διαπολιτισμικής συνείδησης και η ανάπτυξη της διαπολιτισμικής δεξιότητας, που αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας, μπορούν να επιτευχθού ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The increasing mobility of populations on a global level due to financial, social and personal factors has inevitably led to highly diverse communities consisting of people of various linguistic and cultural background. Effective communication and social interactions among those people requires knowledge of foreign languages. However, languages are not only tools for communication; they are closely associated with culture and mindsets, customs and mentalities. In this respect, the aim of foreign language education is to help students develop not only linguistic competence but also intercultural awareness and cultural competence, as these are expected to help them recognize, acknowledge and respect the cultures of speakers of different languages. This new dimension in foreign language education has led to the development of an intercultural teaching approach. Against this backdrop, foreign language educators are faced with a challenging task: to help students develop intercultural compe ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.49 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.