Δια βίου μάθηση και εκπαιδευτικές διακρίσεις στα επιμορφωτικά προγράμματα: οι έμφυλες διαστάσεις του φαινομένου στην περίπτωση των ατόμων με αναπηρία

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων που συμβάλλουν στη στάση των ατόμων με αναπηρία αναφορικά με την ένταξη στα επιμορφωτικά προγράμματα και την ολοκλήρωσή τους, όπως και η αποσαφήνιση των έμφυλων διαφοροποιήσεων που παρατηρούνται.Για την παραγωγή του υλικού της μελέτης αρχικά, διεξήχθη ποσοτική έρευνα, κατά την οποία πραγματοποιήθηκε διανομή ερωτηματολογίων σε άτομα με αναπηρία που έχουν παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα, προκειμένου να διερευνηθούν οι δυσκολίες που συνάντησαν σε σχέση με την απόφασή τους για τη συμμετοχή σε αυτά, αλλά και τα εμπόδια που αντιμετώπισαν κατά τη φοίτησή τους. Ταυτόχρονα, μελετήθηκαν οι προσδοκίες από την επιμόρφωσή τους, οι διαστάσεις του φύλου και της προσβασιμότητας σε συνδυασμό με τη δια βίου μάθηση και τον ρόλο τους στην ισότιμη ένταξή τους στην κοινωνία. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με διευθυντές/τριες επιμορφωτικών προγραμμάτων, με σκοπό την αποσαφήνιση των θέσεων και των στάσεών τους αναφορικά μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Τhe main aim of the present thesis is to define the factors which contribute to the attitude maintained by persons with disability, concerning matters of inclusion and completion of training programmes, as well as the gender-specific differentiations which are observed.A quantitative research was initially conducted in order to produce the material under study, which pertained to the distribution of questionnaires to persons with disability, who have actually participated in training programmes. The purpose of these questionnaires has been to identify the difficulties that disabled participants met, in relation to their decisions to take part in these programmes, as well as the hardships they faced during their training. At the same time, their expectations from their training were studied, along with the dimension of gender and accessibility, in combination with lifelong learning and the role of the latter in their equal social intergration. Subsequently, heads and directors of traini ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50740
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50740
ND
50740
Εναλλακτικός τίτλος
Lifelong learning and educational distinctions in training programs: the gender dimensions according to people with disabilities
Συγγραφέας
Τερζοπούλου, Θεοδώρα (Πατρώνυμο: Γρηγόριος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Βιτσιλάκη Χρυσή
Γουβιάς Διονύσιος
Γιαβρίμης Παναγιώτης
Ναγόπουλος Νικόλαος
Σούλης Σπυρίδωνας
Ράπτης Νικόλαος
Νικολάου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Αναπηρία; Φύλο; Έμφυλες ανισότητες; Εκπαιδευτικές διακρίσεις; Διά βίου μάθηση; Επιμόρφωση; Προσβασιμότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)