Ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων αγροτικών ψηφιακών αγορών

Περίληψη

Τη σημερινή εποχή, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να βελτιώσουν την επωνυμία τους και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, μέσω της προβολής των αγαθών τους (προϊόντα ή υπηρεσίες). Η ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού 2.0 έχει επιτρέψει στους χρήστες να μεταφορτώνουν, να διαμοιράζονται και να ανταλλάζουν τις απόψεις ή τις ιδέες τους για διάφορα θέματα σε μια πληθώρα ιστοτόπων. Παράγεται, όπως είναι κατανοητό, ένας μεγάλος όγκος δεδομένων που περιέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και από ποίκιλες πηγές, όπως μικρο-ιστολόγια, αξιολογήσεις σε ψηφιακές αγορές ή ιστοτόπους συζητήσεων κ.ά. Στην περίπτωση του αγροδιατροφικού κλάδου και κατ’ επέκταση της Εστίασης και Ποτών (Ε&Π), όλο και περισσότεροι ιστότοποι αξιολογήσεων λειτουργούν παγκοσμίως (Yelp, TripAdvisor κ.ά.) και πολλοί από αυτούς επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις παραγγελίες τους για τη διανομή στο σπίτι έτοιμου φαγητού (Volton, just-eat, e ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays, a lot of companies aim to tap into social media networking in order to maximize their profit by endorsing their products or services and for improving their brands’ names. The development of Web 2.0 has permitted Internet users to post, share and exchange their own self-generated opinions or thoughts on various topics on different websites. A large amount of data containing useful information concerning the consumers’ preferences is generated from a variety of sources such as reviews, posts, microblogs or online digital markets. In the case of Food and Beverage (F&B) sector, more and more review websites are established globally (Yelp, TripAdvisor, etc.) and most of them allow users to digitally make their own orders for delivery, or take away goods (just eat, etc.), as well as to digitally evaluate about the products or services that they have consumed. The produced information (evaluations) which is generated rapidly can be large and generally modifies consumers’ behavior. ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48307
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48307
ND
48307
Εναλλακτικός τίτλος
Big data analytics in agricultural digital markets
Συγγραφέας
Λιαπάκης, Αναστάσιος (Πατρώνυμο: Μιχαήλ)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Εφαρμοσμένων Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης. Εργαστήριο Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσιλιγκιρίδης Θεόδωρος
Γιαλούρης Κωνσταντίνος
Κωστοπούλου Κωνσταντίνα
Πιτουρά Ευαγγελία
Δουληγέρης Χρήστος
Παναγιωτόπουλος Θεμιστοκλής
Παπαδόπουλος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διάδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση συναισθήματος; Επεξεργασία φυσικής γλώσσας; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Μεγάλα δεδομένα (BigData); Εξόρυξη δεδομένων από κριτικές; Ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων; Εξόρυξη κειμένου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
204 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)