Προσομοίωση της κατεργασίας θερμής έλασης κραμάτων αλουμινίου με χρήση πεπερασμένων στοιχείων
< "/eadd/images/fulltext_icon.png"/>
In the present dissertation, the crown evolution during hot rolling of aluminum alloys was studied via the Finite Element Method (FEM), in order to determine the applied force on the mill’s integrated bending system. For the simulation, a FEM model was developed that used the exact geometry of Elvals 4-high hot rolling mill, as well as real production data for industrial validation purposes. The results showed that are in good agreement with the industrial data and can be used during a pass schedule design. Crown can be adjusted with the bending system, however, in many cases the whole range of the system is not adequate to fully correct any crown variation through length. Thus, a thermal analysis was conducted on the work roll to study the geometric change through the length of a pass. The results showed that one of the most important reasons for crown variation through length is the camber evolution of the roll due to thermal load. Suggestions for the improvement of the rolls thermal stability are summarized below: •The use of both cooling units will increase cooling efficiency. •By increasing the roll temperature will lead to a more thermally stable roll. As a result: oA more uniform heat extraction from the plate through the length can be achieved. oThe roll will be more stable geometricallyoLess difference in the heat extraction between the front end and the main body of the plate until the roll’s surface reaches steady state. •Disable roll cooling for the first few meters of each pass in order to reach faster the thermal “steady state” on the surface.
περισσότερα
"/eadd/images/fulltext_icon.png"/> h
= ' + jQuery("#tabENCut").height());
// //alert('div heΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εξέλιξη της επιπεδότητας πλάκας αλουμινίου κατά την θερμή έλαση προκειμένου μέσω προσομοίωσης κατά το σχέδιο έλασης προκειμένου να αξιοποιηθεί για την ρύθμισή της μέσω των καμπτικών συστημάτων του ελάστρου. Για την προσομοίωση αναπτύχθηκε μοντέλο πεπερασμένων στοιχείων (FEM) για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η ακριβής γεωμετρία του θερμού ελάστρου της ΕΛΒΑΛ, καθώς και πραγματικά δεδομένα παραγωγής για το κράμα 5754, ώστε να επικυρωθεί βιομηχανικά η εγκυρότητα του μοντέλου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι είναι σε συμφωνία με τα δεδομένα παραγωγής και επομένως το μοντέλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον προσδιορισμό του σχεδίου έλασης. Η επιπεδότητα μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος κάμψης του ελάστρου, ωστόσο, το εύρος του συχνά δεν είναι αρκετό. Έγινε μελέτη της εξέλιξης της γεωμετρίας του ράουλου εργασίας κατά το μήκος του υποβιβασμού λόγω θερμικού φορτίου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το κύριο μέρος της μεταβολής της επιπεδότητας της πλάκας οφείλεται στην ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (7.47 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.