Γνωσιακές τεχνικές διαχείρισης για την αύξηση της αποδοχής των αυτόνομων οχημάτων

Περίληψη

Η αυτόνομη οδήγηση δίνει μεγάλες υποσχέσεις για ασφαλείς και βιώσιμες μετακινήσεις. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, η διεθνής επιστημονική κοινότητα, οι αγορές και οι κοινωνίες παρακολουθούν τη σταδιακή ενσωμάτωση έξυπνων, αυτοματοποιημένων και τεχνολογικά υποστηριζόμενων συστημάτων οδήγησης στα αυτοκίνητα με απώτερο σκοπό την παραγωγή αυτόνομων οχημάτων στο μέλλον. Τα εν λόγω οχήματα αναμένεται να αποτελέσουν μία από τις πιο σύγχρονες εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης, της γνωσιακής πληροφορικής και της μηχανικής μάθησης, δημιουργώντας νέα εποχή στις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις, ικανά στο να μπορεί το σύστημα οδήγησής τους να λειτουργεί σε διαφορετικά επίπεδα αυτονομίας, αλλά παράλληλα να μπορούν ακόμη και να οδηγούνται με τον κλασσικό-παραδοσιακό τρόπο όταν αυτό είναι επιθυμητό ή όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν εκτός του πλαισίου επιχειρησιακής λειτουργίας της αυτόνομης οδήγησης. Ωστόσο, η παραγωγή προηγμένης τεχνολογίας έχει εγείρει ανησυχίες σχετικά με τους κινδύνους και τα ζητήμα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Autonomous driving holds great promise to provide safe and sustainable transport. With particular interest, the international scientific community, markets and societies are monitoring the gradual integration of intelligent computerized and technologically supported driving systems with the ultimate goal of producing Autonomous Vehicles (AVs) in the future. AVs are expected to be one of the most up-to-date applications of artificial intelligence, cognitive computing and machine learning, creating a new era in on-road transport mobility, being able to operate their driving system in different levels of autonomy, but can be even driven manually when desired or when used outside the design domain of the automation. However, the production of advanced technology has raised concerns over the risks and safety issues concerning AVs which can consequently affect public perceptions of such an "untested" and "powerful" innovation technology. As such, the scope of the present Ph.D. thesis is to i ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47997
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47997
ND
47997
Εναλλακτικός τίτλος
Cognitive management techniques for increasing the acceptance of autonomous vehicles
Συγγραφέας
Παναγιωτόπουλος, Ηλίας (Πατρώνυμο: Ευθύμιος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Σχολή Ψηφιακής Τεχνολογίας. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής
Εξεταστική επιτροπή
Δημητρακόπουλος Γεώργιος
Αναγνωστόπουλος Δημοσθένης
Μιχαλακέλης Χρήστος
Νικολαΐδη Μαρία
Βαρλάμης Ηρακλής
Τσακανίκας Άγγελος
Κανάτας Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης; Αποδοχή τεχνολογίας; Αυτόνομα οχήματα; Επικοινωνίες οχημάτων; Τεχνικές γνωσιακής διαχείρισης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
264 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)