Λεπτομερής προσομοίωση οχημάτων εξοπλισμένων με σύγχρονες τεχνολογίες υψηλής ενεργειακής απόδοσης

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι: η ανάπτυξη αναλυτικού πρωτοκόλλου μέτρησης για την παραγωγή έγκυρων και επαναλήψιμων δεδομένων για την επικύρωση μοντέλων ενεργειακής κατανάλωσης οχημάτων, η ανάπτυξη πρότυπης τοπολογίας μοντέλου, εφαρμόσιμου σε όλα τα συμβατικά οχήματα, για την διευκόλυνση και καθοδήγηση της διαδικασίας μοντελοποίησης, η δημιουργία μεγάλου εύρους δεδομένων από μοντελοποιήσεις υψηλής ακρίβειας, τα οποία χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη και επικύρωση του εργαλείου CO2MPAS, η ανάλυση και ποσοτικοποίηση της επίπτωσης της εισαγωγής στην νομοθεσία του νέου πρωτοκόλλου WLTP συγκριτικά με το παλαιότερο NEDC, η ανάπτυξη διαδικασιών μοντελοποίησης σύγχρονων τεχνολογιών υψηλής ενεργειακής απόδοσης σε προσομοιώσεις οχημάτων και η ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον υπολογισμό των εκπομπών CO2 σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης χρησιμοποιώντας γενικευμένα μοντέλα προσομοίωσης.Για τον λόγο αυτό, ο Ευρωπαϊκός στόλος οχημάτων χωρίστηκε σε χαρακτηριστικά τμήματα ανάλογα με το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present doctorate aims to: the development of a detailed test protocol for the generation of consistent and repeatable data for the validation of energy consumption of vehicle simulation models, the development of a template model topology, applicable to all conventional vehicles, to facilitate and guide the modeling process, the generation of a large pool of highly accurate simulation data which are being used for the development and validation of CO2MPAS tool, the analysis and quantification of the impact of WLTP introduction on the certification procedure compared to the old NEDC, the development of modeling approaches of state-of-the-art energy efficiency technologies in vehicle simulation models and to the development of a methodology for the calculation of CO2 emissions in real world driving conditions.For this reason the European vehicle fleet has been divided in characteristic segments as a function of transmission type, fuel type, displacement and engine aspiration type. A ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41946
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41946
ND
41946
Εναλλακτικός τίτλος
Detailed vehicle modelling of state-of-the-art energy efficiency technologies
Συγγραφέας
Τσοκόλης, Δημήτριος του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαράς Ζήσης
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Millo Federico
Τομπουλίδης Ανανίας
Σταματέλλος Αναστάσιος
Μουσιόπουλος Νικόλαος
Κολτσάκης Γρηγόριος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Προσομοίωση οχημάτων; Κατανάλωση καυσίμου; Εκπομπές CO2; Οδικές μεταφορές; Τεχνολογίες υψηλής ενεργειακής απόδοσης; Επιβατικά οχήματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
8, xii, 168 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.