Επίγνωση κειμενικού είδους στο γραπτό λόγο ως μέρος εξέτασης

Περίληψη

Ο σκοπός αυτής της διατριβής είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τη χρήση των κειμενικών γενών (genres) στο περιβάλλον των εξετάσεων πιστοποίησης της Αγγλικής γλώσσας. Αρχικά αναζητά τις απόψεις των ίδιων των μαθητών σχετικά με το γραπτό λόγο και την προετοιμασία τους για διάφορες εξετάσεις. Έπειτα ταυτοποιεί τα κειμενικά γένη που εμπεριέχονται στις κατηγορίες κειμενικών ειδών (text types) και αξιολογεί την εκπροσώπηση τόσο των κειμενικών ειδών όσο και των κειμενικών γενών στο εκπαιδευτικό υλικό. Το υπόλοιπο κομμάτι της έρευνας εστιάζει στην ανάλυση των κειμενικών γενών προκειμένου να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη περιγραφή των πιο συχνών από αυτά όπως εμφανίζονται στο υλικό διδασκαλίας. Επίσης εξερευνά την ομοιότητα μεταξύ αυτών των κειμενικών γενών υπολογίζοντας τη δύναμη της σχέσης ανάμεσα σε κάθε ζεύγος.Για τη συλλογή πληροφορίας σχετικά με τις απόψεις των μαθητών χρησιμοποιείται ένα ειδικά σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο. Για τα υπόλοιπα ερευνητικά ερωτήματα η μελέτη εκμετα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis aims to raise genre awareness in English language testing contexts. It first attempts to find out more about the learners’ own views on writing and on their preparation for various exams. It then identifies the genres involved in text type categories and assesses both text type and genre representation in education material. From then on, it delves into genre analysis in order to present a thorough description of the most frequent genres in teaching material. It also explores similarity among these genres measuring the strength of relation between pairs of genres.A specially designed questionnaire is used to gather information concerning learners’ views and needs. To answer the rest of the research questions the study exploits the recent synergy between Corpus Linguistics and Genre Analysis. The creation of a pedagogical corpus consisting of writing model answers (WriMA corpus) from educational material becomes the basis for the assessment of representation of both text typ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39417
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39417
ND
39417
Εναλλακτικός τίτλος
Genre awareness in writing for testing purposes
Συγγραφέας
Μελισσουργού, Μαρία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Φραντζή Αικατερίνη
Καζούλλη Βασιλεία
Γεωργαλλίδου Μαριάνθη
Μικρός Γεώργιος
Σταματάτος Ευστάθιος
Βλάχου Ευαγγελία
Γαλαντόμος Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Κειμενικά γένη; Κειμενικά είδη; Σώματα κειμένων; Γραπτός λόγος; Εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
264 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)