Πειραματική και αριθμητική μελέτη συγκολλητών συνδέσμων μεταξύ διαφορετικών υλικών

Περίληψη

Οι σύνδεσμοι που ως συνδετικό υλικό έχουν την κόλλα, είναι αρκετά ελκυστικοί σετομείς όπως η αεροναυπηγική, η αυτοκινητοβιομηχανία και στην επιστήμη τουπολιτικού μηχανικού. Η ομοιόμορφη κατανομή του φορτίου και η μείωσησυγκέντρωσης τάσεων στην περιοχή της κόλλησης είναι μερικά από ταπλεονεκτήματα που εμφανίζουν οι σύνδεσμοι με κόλλα, συγκριτικά με τουςμηχανικούς συνδέσμους. Ο σχεδιασμός ενός τέτοιου συνδέσμου θα πρέπει ναπραγματοποιείτε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε τύποι φόρτισης όπως η απόσχιση(cleavage) να μπορούν αποφευχθούν ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιηθούν.Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η πειραματική μελέτη και ηαριθμητική ανάλυση συμμετρικών και μη συμμετρικών συνδέσμων με στόχο τηνβαθύτερη διερεύνηση του φαινομένου, δεδομένου ότι στην διεθνή βιβλιογραφία,παρατηρούνται μεγάλες διαφορές μεταξύ των πειραματικών αποτελεσμάτων και τωνυπαρχόντων θεωρητικών προβλέψεων του συντελεστή καμπτικής ροπής, ιδίως μετάτη διάβρωση των υλικών του συνδέσμου, που είναι ένα τυχαίο γεγ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Joints make them attractive in industries such as aeronautics, automotive and civilengineering. When compared to mechanically fastened joints, adhesive joints have theadvantages of having fewer sources of stress concentrations, more uniformdistribution of load, and better fatigue properties. Structures that are adhesivelybonded must be designed in such a way so that certain types of loading should beavoided or at least minimized (cleavage). The adhesive should be mainly loaded inshear if optimum strength is required. Adhesives are generally stronger incompression than in tension, and this should be taken into account in the design byusing appropriate pressure depended yield-failure criteria.The scope of this thesis is the experimental study and numerical analysis of balancedand unbalanced joints with the aim of deeper investigation of the phenomenon, as inliterature, large differences between the experimental results and theoreticalpredictions of the existing bending moment coefficient ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39376
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39376
ND
39376
Εναλλακτικός τίτλος
Experimental and numerical analysis of adhesively joints between different materials
Συγγραφέας
Χαριτίδης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Τομέας Εφαρμοσμένης Μηχανικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπανικολάου Γεώργιος
Ανυφαντής Νικόλαος
Παντελάκης Σπυρίδων
Λαμπέας Γεώργιος
Ζαχαρόπουλος Δημήτριος
Κωστόπουλος Βασίλειος
Πολύζος Δημοσθένης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Σύνθετα υλικά; Εποξική κόλλα; Σύνδεσμοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxx, 282 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)