Διαδικτυακοί τηλεθεατές: παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης: η περίπτωση της Ελλάδας

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το ζήτημα της διαδικτυακής τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει πάνω στους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση της διαδικτυακής τηλεόρασης καθώς και εξετάζει τους λόγους που οδηγούν τους υπόλοιπους τηλεθεατές να μην την επιλέξουν/ να μην είναι χρήστες διαδικτυακής τηλεόρασης. Βάσει του σκοπού της έρευνας, μελετώνται 1. η εξέλιξη της τηλεόρασης ως μέσο μαζικής επικοινωνίας, οι κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και πολιτισμικές αλλαγές που συντελέστηκαν παράλληλα και εξαιτίας της εξέλιξης της τηλεόρασης, η ψυχολογία και τα είδη των τηλεθεατών, η επίδραση της τηλεόρασης στη διαμόρφωση της πραγματικότητας, η επικοινωνιακή και κοινωνική της διάσταση, 2. η εξέλιξη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου με την τηλεόραση και την πολιτική σκηνή, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου, της τηλεόρασης και η κοινωνική πραγματικότητα, το προφίλ χρηστών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research is to investigate the matter of internet television. In particular, the research focuses on the factors that contribute to internet TV viewing and examine the reasons why other viewers do not choose these services. For the purposes of this research, was studied 1. the evolution of television as a mass medium, social, economic, political and cultural changes that took place in parallel and because of television development, psychology and types of viewers, the influence of television in configuration of reality, communicative and social dimension 2. the development of the Internet and social media, the Internet interaction with television and politics, the Internet interaction, television and the social reality, the user's profile Internet and social media, 3. The development of Internet TV, advantages and disadvantages, applications offered to viewers, 4. consumer behavior, the different demographic characteristics of the individual and the factors influenc ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38461
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38461
ND
38461
Εναλλακτικός τίτλος
Internet television viewers: factors contributing to internet television viewing: the case study of Greece
Συγγραφέας
Συμεωνίδου, Βαρβάρα του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσουρβάκας Γεώργιος
Βέγλης Ανδρέας
Ιωσηφίδης Πέτρος
Λέανδρος Νίκος
Πασχαλίδης Γρηγόρης
Κιόχος Απόστολος
Παναγιώτου Νίκος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακή τηλεόραση; Διαδικτυακοί τηλεθεατές; Τηλεόραση; Νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
287 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)