Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το ζήτημα της διαδικτυακής τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει πάνω στους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση της διαδικτυακής τηλεόρασης καθώς και εξετάζει τους λόγους που οδηγούν τους υπόλοιπους τηλεθεατές να μην την επιλέξουν/ να μην είναι χρήστες διαδικτυακής τηλεόρασης. Βάσει του σκοπού της έρευνας, μελετώνται 1. η εξέλιξη της τηλεόρασης ως μέσο μαζικής επικοινωνίας, οι κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και πολιτισμικές αλλαγές που συντελέστηκαν παράλληλα και εξαιτίας της εξέλιξης της τηλεόρασης, η ψυχολογία και τα είδη των τηλεθεατών, η επίδραση της τηλεόρασης στη διαμόρφωση της πραγματικότητας, η επικοινωνιακή και κοινωνική της διάσταση, 2. η εξέλιξη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου με την τηλεόραση και την πολιτική σκηνή, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου, της τηλεόρασης και η κοινωνική πραγματικότητα, το προφίλ χρηστών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ...
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το ζήτημα της διαδικτυακής τηλεόρασης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα εστιάζει πάνω στους παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση της διαδικτυακής τηλεόρασης καθώς και εξετάζει τους λόγους που οδηγούν τους υπόλοιπους τηλεθεατές να μην την επιλέξουν/ να μην είναι χρήστες διαδικτυακής τηλεόρασης. Βάσει του σκοπού της έρευνας, μελετώνται 1. η εξέλιξη της τηλεόρασης ως μέσο μαζικής επικοινωνίας, οι κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και πολιτισμικές αλλαγές που συντελέστηκαν παράλληλα και εξαιτίας της εξέλιξης της τηλεόρασης, η ψυχολογία και τα είδη των τηλεθεατών, η επίδραση της τηλεόρασης στη διαμόρφωση της πραγματικότητας, η επικοινωνιακή και κοινωνική της διάσταση, 2. η εξέλιξη του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου με την τηλεόραση και την πολιτική σκηνή, η αλληλεπίδραση του διαδικτύου, της τηλεόρασης και η κοινωνική πραγματικότητα, το προφίλ χρηστών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, 3. η εξέλιξη της διαδικτυακής τηλεόρασης, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της, οι εφαρμογές που προσφέρονται στους χρήστες της, 4. η καταναλωτική συμπεριφορά, τα διάφορα δημογραφικά χαρακτηριστικά του ατόμου και οι παράγοντες που επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, οι προσδιοριστικοί παράγοντες επιλογής των μέσων νέας τεχνολογίας, του διαδικτύου και της διαδικτυακής τηλεόρασης, 5. η διαδικτυακή τηλεόραση ως νέο επιχειρηματικό μοντέλο στο χώρο της τηλεοπτικής βιομηχανίας, το προφίλ των χρηστών διαδικτυακής τηλεόρασης, οι παράγοντες που θα διευκόλυναν / απέτρεπαν την χρήση υπηρεσιών διαδικτυακής τηλεόρασης, η στρατηγική τιμολόγησης και η στρατηγική προβολής και προώθησης που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες της τηλεοπτικής βιομηχανίας ώστε να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Η πρωτοτυπία της έγκειται στο ότι δεν υπάρχει αντίστοιχη έρευνα στην Ελλάδα σχετικά με την χρήση υπηρεσιών διαδικτυακής τηλεόρασης. Η έρευνα εστιάζει στο πώς το τηλεοπτικό προϊόν αλληλεπιδρά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενδιαφέρον στην παρούσα έρευνα αποτελεί το κατά πόσο η διαδικτυακή τηλεόραση μπορεί να υποκαταστήσει την παραδοσιακή καθώς και οι κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές και πολιτισμικές ανακατατάξεις που επέρχονται ως αποτέλεσμα της εισαγωγής και εξάπλωσης νέων μέσων τεχνολογίας, ειδικά στον τομέα των τηλεοπτικών μέσων. Η έρευνα εξετάζει τους προσδιοριστικούς και αποτρεπτικούς παράγοντες χρήσης διαδικτυακής τηλεόρασης, αλλά και τον τρόπο με τον οποίον οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το τηλεοπτικό προϊόν, μέσα από τις εφαρμογές που υπάρχουν σε διάφορες πλατφόρμες και τον τρόπο αλληλεπίδρασής του παράγοντα φύλο με το τηλεοπτικό προϊόν. Στόχος της έρευνας να αξιοποιηθούν τα στοιχεία ώστε να προκύψει ένα ολοκληρωμένο προφίλ που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις εταιρείες της τηλεοπτικής βιομηχανίας που επενδύουν στη διαδικτυακή τηλεόραση για να μπορέσουν να: α) Καθορίσουν το τμήμα της αγοράς στο οποίο θα πρέπει να απευθυνθούν, β) Καθορίσουν το μείγμα προβολής και προώθησης, καθώς και της τιμολογιακής τους στρατηγικής, γ) Προσδιορίσουν τα κριτήρια που είναι σημαντικά κατά την απόφαση ενός καταναλωτή να κάνει χρήση υπηρεσιών διαδικτυακής τηλεόρασης, δ) Προσδιορίσουν τις εφαρμογές που οι χρήστες διαδικτυακής τηλεόρασης χρησιμοποιούν, ε) Συγκεκριμενοποιήσουν τις προσδοκίες των καταναλωτών – υποψήφιων χρηστών διαδικτυακής τηλεόρασης, στ) Προσδιορίσουν νέες ευκαιρίες στο χώρο της διαδικτυακής τηλεόρασης.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this research is to investigate the matter of internet television. In particular, the research focuses on the factors that contribute to internet TV viewing and examine the reasons why other viewers do not choose these services. For the purposes of this research, was studied 1. the evolution of television as a mass medium, social, economic, political and cultural changes that took place in parallel and because of television development, psychology and types of viewers, the influence of television in configuration of reality, communicative and social dimension 2. the development of the Internet and social media, the Internet interaction with television and politics, the Internet interaction, television and the social reality, the user's profile Internet and social media, 3. The development of Internet TV, advantages and disadvantages, applications offered to viewers, 4. consumer behavior, the different demographic characteristics of the individual and the factors influenc ...
The purpose of this research is to investigate the matter of internet television. In particular, the research focuses on the factors that contribute to internet TV viewing and examine the reasons why other viewers do not choose these services. For the purposes of this research, was studied 1. the evolution of television as a mass medium, social, economic, political and cultural changes that took place in parallel and because of television development, psychology and types of viewers, the influence of television in configuration of reality, communicative and social dimension 2. the development of the Internet and social media, the Internet interaction with television and politics, the Internet interaction, television and the social reality, the user's profile Internet and social media, 3. The development of Internet TV, advantages and disadvantages, applications offered to viewers, 4. consumer behavior, the different demographic characteristics of the individual and the factors influencing consumer purchasing behavior the underlying factors influencing the choice of new technology tools, the internet and web TV, 5. internet TV as a new business model in the television industry, the profile of WebTV viewers, the factors that would facilitate / prevent using web TV services, pricing strategy and promotional and marketing strategy that the television industry companies should use to attract consumers. The novelty lies in that there is no equivalent survey in Greece on the use of WebTV services. The research focuses on how the TV product interacts with social media. Interest in this research is whether the web TV can substitute traditional television as well as social, political, economic and cultural transformations that occur as a result of the introduction and spread of new media technology, especially in the field of television industry. The research examines the determinants and deterrents web TV usage factors, but also the way in which users interact with the TV product, through applications available on various platforms and how sex factor (male- female) interact with the TV product. The research aims the television industry companies that invest in internet TV, to exploit the research’s data to identify the complete web TV viewer profile in order to: a) Define the market segment in which they have to focus on, b) Define their marketing mix and their pricing strategy c) Determine the criteria that matter for a consumer to make the decision to use internet TV services, d) identify the applications that the Internet TV viewers use e) Specify consumer expectations – potential WebTV viewers, f) identify new opportunities in the Internet television field.
περισσότερα