Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ στον ελληνικό επαγγελματικό αθλητισμό

Περίληψη

Οι πρωταρχικοί σκοποί της μελέτης ήταν: (1) να καθοριστεί ο βαθμός στον οποίο η διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον Ελληνικό επαγγελματικό αθλητισμό και πιο συγκεκριμένα στις επαγγελματικές ομάδες ποδοσφαίρου και καλαθοσφαίρισης (ΠΑΕ και ΚΑΕ), (2) να προσδιοριστούν οι κύριοι παράγοντες που αποθαρρύνουν τις επαγγελματικές ομάδες από τη συμμετοχή τους στην διαδικασία του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ, (3) να αναγνωριστούν οι κύριες ομοιότητες και οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο δειγμάτων (ΠΑΕ και ΚΑΕ) και (4) να εξεταστεί η σχέση μεταξύ των τριών επιπέδων σχεδιασμού μάρκετινγκ και των επιλεγμένων μεταβλητών: (α) επίδοση οργανισμού, (β) εκπαιδευτικό υπόβαθρο των στελεχών και (γ) εργασιακή εμπειρία των στελεχών.Το όργανο μέτρησης του Στρατηγικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ διαμορφώθηκε από τον ερευνητή και βασίστηκε στην βιβλιογραφική ανασκόπηση καθώς επίσης στις προτάσεις/ παρατηρήσεις/ υποδείξεις ειδικών (ακαδημαϊκών και επαγγελματιών) στους τομείς της διοί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The primary purposes of this study were: (1) to determine the extent to which the strategic marketing planning process is being used in the Greek professional sport sector (football and basketball clubs), (2) to identify the key factors that discourage the Greek professional sport clubs from engaging in strategic marketing planning activities, (3) to identify the main similarities and key differences between the two samples and (4) to examine the relationship between the three levels of marketing planning and selected variables: (a) business performance, (b) managers’ educational background and (c) managers’ work experience.The questionnaire instrument was developed by the researcher based on the reviewed literature on strategic marketing planning as well as on input and suggestions from reviews offered by a selected panel of experts. Twenty two professional sport clubs (football and basketball clubs), which had continuous attendance in the first division of Greek Championships (Super ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35471
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35471
ND
35471
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic marketing planning process applied to the greek professional sport clubs
Συγγραφέας
Τερζούδης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κριεμάδης Αθανάσιος
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Τραυλός Αντώνιος
Δουβής Ιωάννης
Αλεξόπουλος Παναγιώτης
Αθανασοπούλου Πηνελόπη
Αυγερινού Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ; Επιχειρησιακή απόδοση; Επαγγελματικός αθλητισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
xi, 214 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)