Μελέτη για τη βέλτιστη υλοποίηση ενός σύγχρονου γεωδαιτικού συστήματος αναφοράς στον Ελλαδικό χώρο
Περίληψη
Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη εναλλακτικών στρατηγικών για την υλοποίηση ενός βέλτιστου γεωδαιτικού συστήματος αναφοράς για την Ελλάδα. Παρουσιάζονται και αναλύονται 3 συνολικά στρατηγικές: α) εισαγωγή διαφορετικού τύπου δεσμεύσεων, β) αναγωγή των πρωτογενών ταχυτήτων μετατόπισης ως προς μία επιφάνεια αναφοράς και γ) η εφαρμογή του κριτηρίου Ελάχιστης Κινητικής Ενέργειας. Τα παραπάνω 3 σενάρια εφαρμόστηκαν σε γεωδαιτικά δίκτυα του Ελλαδικού χώρου και κατέδειξαν σημαντικά πλεονεκτήματα στην περίπτωση χρήσης του κριτηρίου Ελάχιστης Κινητικής Ενέργειας.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the present thesis is the study of different realization strategies (3 in total) for an optimized reference system in the Greek area. The alternative strategies are: a) the use of different type of constraints, b) the reduction of the initial velocities to a surface and c) the implementation of the Minimum Kinetic Energy condition. The above mentioned strategies are tested in various GPS networks in Greece, indicating advantages using the Minimum Kinetic Energy condition.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.89 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.