Εθνικός και κοινωνικός ρόλος του νηπιαγωγείου: η περίπτωση του Νομού Θεσπρωτίας: 1949-1982
Περίληψη
Το αντικείμενο της έρευνας αυτής είναι οι σχέσεις που συνδέουν την ιστορική εξέλιξη του θεσμού του νηπιαγωγείου με τις σύστοιχες μορφές κοινωνικοποίησης των νηπίων, στη διάρκεια της φοίτησής τους την περίοδο 1949-1982. Τον κύριο κορμό του υλικού της έρευνας αποτελούν οι εκθέσεις επιθεώρησης της περιόδου. Το περιεχόμενο των εκθέσεων υποβλήθηκε σε συστηματική διερεύνηση με την τεχνική της ανάλυσης περιεχομένου. Η μέθοδος ερμηνείας των δεδομένων είναι η ιστορική. Τα δεδομένα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα μπορούν να μας οδηγήσουν σε μια ιστορικό-κοινωνική ερμηνεία της λειτουργίας αυτών των νηπιαγωγείων. Μπορούμε να διακρίνουμε τέσσερις χρονικές περιόδους συνέχειας και τομών: Α. Η πρώτη αρχίζει από το τέλος του εμφυλίου και φτάνει ως τις αρχές της δεκαετίας του ’60. Β. Η δεύτερη αρχίζει από τις αρχές της δεκαετίας του ’60 και τελειώνει με την αρχή της στρατιωτικής δικτατορίας (1967/68). Γ. Η Τρίτη περίοδος συμπίπτει με την αρχή της δικτατορίας έως την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1976/ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (194.95 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.