Εκσυγχρονισμός και μαθηματική παιδεία στη Ελλάδα: μια ιστορικοσυγκριτική προσέγγιση των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22555
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22555
ND
22555
Εναλλακτικός τίτλος
Modernization and mathematics education in Greece: a historical-comparative perspective of pathematics education in primary schools
Συγγραφέας
Νικολακάκη, Μαρία (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βρεττός Ιωάννης
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Μπούφη Ανδρονίκη
Παπάς Αθανάσιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Ντζιαχρήστος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκσυγχρονισμός; Νεωτερικότητα; Μετανεωτερικότητα; Μαθηματική εκπαίδευση; Δημοτικό σχολείο; Μοντέρνα μαθηματικά; Παραδοσιακά μαθηματικά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
438 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)