Μέθοδοι ενισχυτικής μάθησης σε συστήματα πρακτόρων
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή εντάσσεται στον χώρο της μηχανικής μάθησης και ιδιαίτερα την υπο- περιοχή της ενισχυτικής μάθησης. Η ενισχυτική μάθηση αποτελεί μια βασική προσέγγιση εκπαίδευσης αυτόνομων πρακτόρων οι οποίοι λαμβάνουν περιορισμένη πληροφορία για την εκπαίδευσή τους από το περιβάλλον. Το πλαίσιο της ενισχυτική μάθησης παρέχει τη δυνατό- τητα λύσης πολύπλοκων προβλημάτων χωρίς την προϋπόθεση εξωτερικής επίβλεψης που συναντάται σε άλλες οικογένειες μεθόδων μηχανικής μάθησης (π.χ. εκμάθηση ταξινομη- τών). Αυτό είναι σημαντικό γιατί το το περιβάλλον στο οποίο πρόκειται να δραστηριοποι- ηθεί ένα αυτόνομος πράκτορας συχνά δεν είναι γνωστό εκ των προτέρων. Παρά τη μεγάλη ερευνητική δραστηριότητα και τις επιτυχίες σε διάφορα πεδία, πολλά ερευνητικά θέματα παραμένουν ανοιχτά στον χώρο της ενισχυτικής μάθησης. Η παρούσα διατριβή κινείται σε δύο άξονες: α) στην ανάπτυξη μεθόδων για συστήματα πολλαπλών πρακτόρων και β) στην μοντελοποίηση πολύπλοκων προβλημάτων μέσω της ενισχυτικής μάθησης. Αρχικ ...
περισσότερα
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.






