Αξιοποίηση ανακυκλωμένων ελαστικών αυτοκινήτων σε ειδικών εφαρμογών κονιάματα και σκυροδέματα τσιμέντου ή ασφάλτου

Περίληψη

Στα πλαίσια της προστασίας του περιβάλλοντος και δεδομένης της υπάρχουσας νομοθεσίας σχετικά με τα μέτρα και τους όρους για την εναλλακτική διαχείριση των φθαρμένων ελαστικών στην Ελλάδα, αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η αξιοποίηση του ελαστικού μέρους των φθαρμένων ελαστικών αυτοκινήτων, ως αδρανές υλικό, σε ειδικά κονιάματα και σκυροδέματα τσιμέντου ή ασφάλτου. Αρχικά μελετώνται φυσικές και μηχανικές ιδιότητες τσιμεντοπολτών με προσθήκη ανακυκλωμένου ελαστικού (ΑΕ) σε διάφορα ποσοστά. Στη συνέχεια, η έρευνα επεκτείνεται σε τσιμεντοκονιάματα με ΑΕ, στα οποία επιχειρείται βελτιστοποίηση των μηχανικών χαρακτηριστικών των μιγμάτων. Προς την κατεύθυνση αυτή χρησιμοποιείται ανακυκλωμένο ελαστικό, είτε ως αντικατάστατο μέρους της άμμου είτε ως πρόσθετο υλικό, διαφόρων κοκκομετρικών διαβαθμίσεων, επεξεργασμένου με φυσικά ή χημικά μέσα, διαφόρων ποσοστών καθαρότητας ενώ ελέγχονται και μίγματα με προσθήκη ελαστικού και ειδικών χημικών βελτιωτικών προϊόντων. Ακολουθεί παρασκευή και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In terms of protection of the environment as well as of legislation regarding the means and terms for the alternative management of worn mobile tires in Greece, this PhD Thesis is dealing with the utilization of recycled rubber, as aggregate, in cement or asphalt mortars and concrete for special applications. Firstly, cement pastes with different amounts of recycled rubber are tested towards physical and mechanical properties. Following, the study is orientated towards improvement of mechanical characteristics of cement mortars with recycled rubber by using it at different amounts and gradation as replacement for aggregates or as additive, while treatment of its surface, by physical or chemical means, takes place. Moreover, properties of mortars with recycled rubber and chemical additives are examined. Furthermore, concrete mixtures are produced and tested as far as mechanical characteristics are concerned as well as their resistance to high temperatures, with aiming at the industrial ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19216
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19216
ND
19216
Εναλλακτικός τίτλος
Utilization of recycled rubber from worn automobile tires in cement or asphalt mortars and concrete of special applications
Συγγραφέας
Μαυρίδου, Σοφία (Πατρώνυμο: Δ.)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας των Κατασκευών. Εργαστήριο Δομικών Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Οικονόμου Νικόλαος
Παπαγιάννη-Παπαδοπούλου Ιωάννα
Μπίκας Δημήτριος
Κατσιφαράκης Κωνσταντίνος
Σικαλίδης Κωνσταντίνος
Στεφανίδου Μαρία
Εσκιόγλου Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ελαστικά αυτοκινήτων, Ανακυκλώμενα; Τσιμέντο, Κονιάματα; Σκυροδέματα τσιμέντου; Ασφαλτομίγματα, Ψυχρά; Ασφαλτομίγματα, Θερμά; Τσιμέντο, Προϊόντα; Άσφαλτος, Προϊόντα ειδικών εφαρμογών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
286 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)