Συγκριτική μελέτη συνεχούς επισκληριδίου αναλγησίας, συνεχούς μηριαίου αποκλεισμού ή συνεχούς ενδοαρθρικής έγχυσης για αναλγησία μετά από χειρουργική αποκατάσταση του πρόσθιου χιαστού συνδέσμου του γόνατος
Περίληψη
Εισαγωγή - σκοπός: Στην παρούσα μελέτη διερευνάται συγκριτικά η αποτελεσματικότητα τριών διαφορετικών τοποπεριοχικών τεχνικών στην αντιμετώπ
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Background: The purpose of this study was to compare three locoregional techniques of pain management after arthroscopic anterior cruciate ligament reconstruction (ACLR). Methods: Νinety ASA I-II subjects were enrolled after obtaining written informed consent. Patients were randomly allocated to three groups of 30 subjects. The first group (EPI) received epidural ropivacaine 0.2% plus sufentanil 0.2 mcg/ml, at 5ml/h. Patients in the second group (CFB) were given a continuous infusion of the same analgesic mixture through a femoral catheter. The third group (IA) received continuous intraarticular infusion of ropivacaine 0.2% plus sufentanil 0.2 mcg/ml, 5ml/h. All subjects were allowed PCA boluses of 5 ml of local anesthetic. Analgesia was assessed for 36 hours after the end of surgery by means of VAS and a verbal scale as well as the number of PCA boluses administered and the amount of supplementary i.v. ketorolac, if given. Results: VAS and VS scores were significantly higher in grou ...
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.