Περίληψη
Το ερευνητικό έργο της διατριβής είναι μια σύνοψη της τουριστική πολιτικής, των δυνατοτήτων, των δράσεων και των στρατηγικών του Νεπάλ και αφορά την ανάπτυξη μιας κλίμακας μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών τουριστικού προορισμού. Μέσα στα πλαίσια αυτά, η έρευνα αξιολογεί την ποιότητα των υπηρεσιών που αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες στο Νεπάλ. Οι στόχοι της διατριβής είναι να προτείνει δράσεις πολιτικής και στρατηγικά μέτρα για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ και να προτείνει μια σειρά από διαστάσεις της ποιότητας των υπηρεσιών τουριστικού προορισμού, καθώς και να αναλύσει την ποιότητα των υπηρεσιών όπως την αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες που αναχωρούν από το Νεπάλ. Για να αναπτύξει προτάσεις για την πρόοδο του τουρισμού στο Νεπάλ, η διατριβή αναθεώρησε τις προηγούμενες εκθέσεις, τα διάφορα προγραμματικά σχέδια ανάπτυξης, όπως και άλλες παλαιότερες μελέτες και εκθέσεις, παίρνοντας υπ’ όψιν τις συνεντεύξεις των εμπειρογνωμόνων τουρισμού, των διευθυντώ ...
Το ερευνητικό έργο της διατριβής είναι μια σύνοψη της τουριστική πολιτικής, των δυνατοτήτων, των δράσεων και των στρατηγικών του Νεπάλ και αφορά την ανάπτυξη μιας κλίμακας μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών τουριστικού προορισμού. Μέσα στα πλαίσια αυτά, η έρευνα αξιολογεί την ποιότητα των υπηρεσιών που αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες στο Νεπάλ. Οι στόχοι της διατριβής είναι να προτείνει δράσεις πολιτικής και στρατηγικά μέτρα για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ και να προτείνει μια σειρά από διαστάσεις της ποιότητας των υπηρεσιών τουριστικού προορισμού, καθώς και να αναλύσει την ποιότητα των υπηρεσιών όπως την αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες που αναχωρούν από το Νεπάλ. Για να αναπτύξει προτάσεις για την πρόοδο του τουρισμού στο Νεπάλ, η διατριβή αναθεώρησε τις προηγούμενες εκθέσεις, τα διάφορα προγραμματικά σχέδια ανάπτυξης, όπως και άλλες παλαιότερες μελέτες και εκθέσεις, παίρνοντας υπ’ όψιν τις συνεντεύξεις των εμπειρογνωμόνων τουρισμού, των διευθυντών και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου του Νεπάλ. Όσον αφορά το εμπειρικό μέρος της μελέτης, η ποιοτική έρευνα έχει παραγάγει 31 ποιοτικές μεταβλητές που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε στην μελέτη πεδίου και το οποίο αναπτύχθηκε για να μετρήσει την αντίληψη των διεθνών τουριστών στο Νεπάλ. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκαν δύο στατιστικές έρευνες. Η διατριβή ανέλυσε τους θετικούς και αρνητικούς παράγοντες του τουρισμού στο Νεπάλ. Στα πλαίσια της αναθεώρησης των κυβερνητικών προσπαθειών που χρονολογούνται από το 1956, η διατριβή ταξινόμησε την μέχρι τώρα ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ σε τρία στάδια - αρχικό στάδιο ανάπτυξης, μέσο στάδιο ανάπτυξης και ανεπαρκές στάδιο ανάπτυξης. Κατόπιν προέβη σε προτάσεις για την πρόοδο του τουρισμού. Διαπιστώθηκαν τέσσερις διαστάσεις της κλίμακας με 14 από τις 31 μεταβλητές χρησιμοποιώντας την προσέγγιση EFA (Exploratory Factor Analysis). Τα αποτελέσματα έχουν αντιπαραβληθεί χρησιμοποιώντας την προσέγγιση CFA (Confirmatory Factor Analysis) για την περαιτέρω βελτίωσή τους. Η CFA επικύρωσε τέσσερις διαστάσεις με 14 μεταβλητές που αναπτύχθηκαν από ένα δείγμα 317 παρατηρήσεων βάσει των αποδεκτά κατάλληλων δεικτών. Η μελέτη ανέλυσε με μεγάλη λεπτομέρεια τις αντιλήψεις για τις τουριστικές υπηρεσίες που εκτιμήθηκαν από διεθνείς τουρίστες στο Νεπάλ. Η διατριβή προσφέρει σημαντικές προτάσεις όσον αφορά τα μέτρα πολιτικής που πρέπει να ληφθούν για τη διαχείριση και ανάπτυξη του τουρισμού στο Νεπάλ. Η διατριβή έχει συμβάλει θεωρητικά προτείνοντας βασικούς ποιοτικούς παράγοντες τουριστικού προορισμού. Επιπλέον, η διατριβή παρέχει σημαντικές πληροφορίες που σχετίζονται με την ποιότητα του τουρισμού που αντιλαμβάνονται οι διεθνείς τουρίστες στο Νεπάλ. Οι πληροφορίες αυτές θα είναι πολύ χρήσιμες για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών στο Νεπάλ, αλλά και σε άλλες χώρες.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The research project of this thesis is a synopsis of Nepal’s tourism policy, possibilities, actions and strategies. The thesis has developed a measurement scale for the service quality in tourism as perceived by the international tourists visiting Nepal. The objective of this research is two-fold: First, to recommend specific policy actions and strategies for the development of tourism in Nepal. Second, by analysing the views of international tourists as they leave the country of Nepal, the study aims at proposing a set of different dimensions concerning the service quality of tourists’ destination To achieve these objectives, the thesis has revised previous reports and development plans, as well as older studies, taking into account interviews taken with tourism experts, business executives and entrepreneurs operating in Nepal. Regarding the empirical part of the thesis, the research methodology employed has produced 31 qualitative variables which were derived from the questionnaire u ...
The research project of this thesis is a synopsis of Nepal’s tourism policy, possibilities, actions and strategies. The thesis has developed a measurement scale for the service quality in tourism as perceived by the international tourists visiting Nepal. The objective of this research is two-fold: First, to recommend specific policy actions and strategies for the development of tourism in Nepal. Second, by analysing the views of international tourists as they leave the country of Nepal, the study aims at proposing a set of different dimensions concerning the service quality of tourists’ destination To achieve these objectives, the thesis has revised previous reports and development plans, as well as older studies, taking into account interviews taken with tourism experts, business executives and entrepreneurs operating in Nepal. Regarding the empirical part of the thesis, the research methodology employed has produced 31 qualitative variables which were derived from the questionnaire used in the field study, which has been developed in order to measure the perceptions of international tourists visiting Nepal. Two statistical surveys were carried out. The thesis has analysed the positive and negative factors influencing Nepal’s tourism. Within the framework of governmental efforts to develop this sector during the years starting in 1956, the thesis has identified three stages of development - initial stage, middle stage and inadequate stage of development - and has made suggestions for the sector’s progress. Four scale-dimensions have also been identified including 14 out of the 31 variables by using the econometric approach of EFA (Exploratory Factor Analysis). The results have been improved by utilizing the approach of CFA (Confirmatory Factor Analysis). Thus, four dimensions were approved including 14 variables from a sample of 317 observations on the basis of the appropriate statistics. The study has analyzed in detail the service quality supplied by the sector taking into consideration the views expressed by international tourists. This thesis has developed important proposals regarding policy measures to improve Nepal’s tourism. Moreover, this thesis has made a theoretical contribution by suggesting new factors determining tourists’ quality destination-services, which can be used not only in Nepal, but in other countries as well.
περισσότερα