Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός συστήματος διαχείρισης στόλου οχημάτων σε πραγματικό χρόνο για την αντιμετώπιση δυναμικών γεγονότων κατά την εκτέλεση αστικών διανομών προϊόντων

Περίληψη

Κατά την εκτέλεση αστικών διανομών προϊόντων, η χρήση μιας αρχικής δρομολόγησης, παρότι είναι σημαντική, δεν είναι ικανή συνήθως να αντιμετωπίσει με επιτυχία απρόοπτα γεγονότα όπως για παράδειγμα κυκλοφοριακά προβλήματα, άσχημες καιρικές συνθήκες και μηχανικές βλάβες του οχήματος που μπορούν να συμβούν κατά την εκτέλεση ενός δρομολογίου. Τα συγκεκριμένα γεγονότα προξενούν αποκλίσεις μεταξύ της πραγματικής και της αρχικά σχεδιαζόμενης εκτέλεσης ενός δρομολογίου με αποτέλεσμα τη μη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών. Οι εξελίξεις των τελευταίων ετών στο χώρο της τηλεματικής, συνέβαλαν στην ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης στόλου οχημάτων τα οποία επέτρεψαν στις εταιρίες διανομών να επιτηρούν το στόλο τους σε πραγματικό χρόνο και να βελτιώσουν την εκτέλεση των δρομολογίων αντιμετωπίζοντας κάποιες από τις προαναφερθείσες περιπτώσεις. Όμως, το βασικό μειονέκτημα αυτών των συστημάτων έγκειται στην αδυναμία τους να αντιμετωπίζουν αναπάντεχα γεγονότα με ένα αυτοματοποιημένο τρόπο. Αυτό έχει ως απο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In urban freight distribution, the use of an initial distribution plan, although necessary, is by no means sufficient to address unexpected events such as traffic congestion, adverse weather conditions and mechanical failures that are likely to occur during delivery execution and may have adverse effects on system performance. These events cause deviations between the actual and desired state during the execution of the schedule. Recent advances in mobile and positioning technologies allowed the development of fleet management systems that enable freight carriers to dynamically monitor their fleet and improve relevant delivery performance by intervening when such problems occur. Although the use of such technologies supports better utilization of the vehicles’ fleet, the systems based on these technologies are not typically designed to address unforeseen events in a systemic fashion. As a result, interventions are often performed manually and the resulting decisions are local with limi ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/16165
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/16165
ND
16165
Εναλλακτικός τίτλος
Design and evaluation of a real - time fleet management system for dynamic incident handing in urban freight distributios
Συγγραφέας
Ζεϊμπέκης, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Γιαγλής Γεώργιος
Δουκίδης Γεώργιος
Ταραντίλης Χρήστος
Σπινέλλης Διομήδης
Μίνης Ιωάννης
Σίσκος Ιωάννης
Μάνθου Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Οχήματα, Διαχείριση στόλου σε πραγματικό χρόνο; Προϊόντα, Αστικές διανομές; Δυναμικά γεγονότα; Ταξίδια, Μέθοδοι πρόβλεψης χρόνου; Διοικητική μέριμνα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
232 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)