Ανάπτυξη και μελέτη της αποτελεσματικότητας ενός μοντέλου άμεσης (real time - on line) διδασκαλίας από απόσταση για κατηγορίες κοινωνικώς αποκλεισμένων μαθητών

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15516
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15516
ND
15516
Εναλλακτικός τίτλος
Development and study of effectiveness for a direct model of distance teaching (real time - on line) for categories of socially excluded students
Συγγραφέας
Δεληγιάννης, Φίλιππος του Α.
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σαρρής Νεοκλής
Σακελαρόπουλος Θεόδωρος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Ουζούνογλου Νικόλαος
Ράπτης Αριστοτέλης
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Λυδάκη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Σύγχρονη τηλεκπαίδευση; Συνεργατική μάθηση; Εποικοδομητικά περιβάλλοντα μάθησης; Τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα μάθησης; Μοντέλα τηλεκπαίδευσης; Κοινωνικά αποκλεισμένοι μαθητές; Μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
280 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)