Προώθηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της συμπερίληψης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω του καθολικού σχεδιασμού για τη μάθηση στις γενικές αίθουσες της Ελληνικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Δεδομένου ότι η διαπολιτισμική και η συμπεριληπτική εκπαίδευση αποτελούν βασικό στόχο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, θελήσαμε να διερευνήσουμε κατά πόσον μια συγκεκριμένη μέθοδος, αυτή του καθολικού σχεδιασμού για τη μάθηση (UDL), μπορεί να εφαρμοστεί στο ελληνικό σύστημα προωθώντας αντίστοιχα τη διαπολιτισμική και συμπεριληπτική εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρατίθενται στην παρούσα διπλωματική εργασία, καθώς και ολόκληρη η ερευνητική διαδικασία, οι ερευνητικές μέθοδοι και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν, η ερευνητική ανάλυση και το δείγμα. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογική τριγωνοποίηση και ως εργαλεία αντίστοιχα αυτά της συνέντευξης, του αναστοχαστικού ημερολογίου και του ερωτηματολογίου. Η έρευνα διεξήχθη κατά το χρονικό διάστημα από 01/03/21 έως 30/06/21 και η ομάδα ελέγχου ήταν εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γενικής εκπαίδευσης, ειδικής αγωγής και Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας), συνολικά 256. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι οι Έλληνες ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Since intercultural and inclusive education are a key goal of the Greek educational system, we wanted to investigate whether a specific method, that of universal design for learning, can be applied in the Greek system promoting intercultural and inclusive education respectively. The results of the survey are listed in this thesis as well as the entire research procedure, the research methods and tools used, the research analysis and the sample too. In particular, the methodological triangulation was used and as tools respectively those of the interview, the reflective diary and the questionnaire. The survey was conducted during the time period from 01/03/21 to 30/06/21 and the control group was teachers of secondary education (of general education, special education and Second Chance Schools) a total of 256 in number. The analysis of the data showed that the Greek teachers of the sample do not know and consequently do not apply UDL to a large percentage due to a series of factors such ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Dado que la educación intercultural e inclusiva es un objetivo clave del sistema educativo griego, queríamos investigar si se puede aplicar un método específico, el del diseño universal para el aprendizaje, en el sistema griego que promueve la educación intercultural e inclusiva, respectivamente. Los resultados de la encuesta se enumeran en esta tesis, así como todo el procedimiento de investigación, los métodos y herramientas de investigación utilizados, el análisis de la investigación y la muestra también. En particular se utilizó la triangulación metodológica y como herramientas respectivamente las de la entrevista, el diario reflexivo y el cuestionario. de educación secundaria (de educación general, educación especial y Escuelas de Segunda Oportunidad) un total de 256 en número. El análisis de los datos mostró que los profesores de griego de la muestra no saben y, en consecuencia, no aplican el UDL en un gran porcentaje debido a una serie de factores como una formación inadecuada, ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (Επ' αόριστον)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59729
ND
59729
Εναλλακτικός τίτλος
Fostering intercultural education and inclusion of SEND students through UDL in the general classrooms of Greek secondary education
Fomento de la educación intercultural y la inclusión de estudiantes SEND a través de UDL en las aulas generales de educación secundaria griega
Συγγραφέας
Μάρκου, Παρασκευή (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
University of Córdoba
Εξεταστική επιτροπή
Martínez Pérez, Vicent
Muñoz González, Juan Manuel
Roig Vila, Isabel
Ramos Santana, Genoveva
Sampedro Requena, Begoña Esther
Delgado García, Manuel Manuel
López Cámara, Ana Belén
Díaz Noguera, María Dolores
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Καθολικό σχεδιασμός για τη μάθηση
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.