Διερευνώντας την ικανοποίηση των φοιτητών της κατεύθυνσης ΕΔΕ του ΤΕΠΕΚΕ από την εκπαίδευσή τους, με έμφαση στην πρακτική τους άσκηση

Περίληψη

Οι αλλαγές που συνέβησαν τα τελευταία χρόνια στον χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης, επέφεραν με τη σειρά τους σημαντικές αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών των Πανεπιστημιακών Τμημάτων. Ένα παράδειγμα, είναι η φοιτητοκεντρική μάθηση και η αναδιαμόρφωση των Προγραμμάτων Σπουδών στη βάση των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Από την άλλη πλευρά, έρευνες δείχνουν ότι η αρχική Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών δεν προετοιμάζει επαρκώς τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς για τις απαιτήσεις της διδασκαλίας και πολλοί υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στην «πραγματικότητα» της εκπαιδευτικής πράξης. Σκοπός της συγκεκριμένης διδακτορικής διατριβής ήταν να διερευνήσουμε αν, στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών, οι φοιτητές είναι ικανοποιημένοι από την αρχική τους Εκπαίδευση και αισθάνονται έτοιμοι να μπουν σε μια σχολική τάξη. Στην περίπτωσή μας εστιάσαμε στην ικανοποίησή τους από το Πρόγραμμα Σπουδών και την πρακτική τους άσκηση. Η έρευνά μας ήταν μελέτη περίπτωσης της κατεύθυνσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The changes that have taken place in recent years in the field of Higher Education have in turn brought about significant changes in the curricula of University Departments. One example is student-centred learning and the reconfiguration of the Curricula on the basis of learning outcomes. On the other hand, research shows that many pre-service teachers find it difficult to respond to the 'reality' of educational practice. On the other hand, research shows that initial Teacher Education does not adequately prepare teacher candidates for the demands of teaching and many teacher candidates find it difficult to respond to the 'reality' of teaching practice. The purpose of this PhD thesis was to investigate whether, in the context of these changes, students are satisfied with their initial Education and feel ready to enter a classroom. In our case we focused on their satisfaction with their Curriculum and their internship. Our research was a case study of one Department, namely the Directio ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Les changements intervenus ces dernières années dans le domaine de l' enseignement supérieur ont à leur tour entraîné des changements significatifs dans les programmes des départements universitaires. L'apprentissage centré sur l'étudiant et la reconfiguration des programmes sur la base des résultats de l'apprentissage en sont un exemple. D' autre part, la recherche montre que de nombreux enseignants en formation initiale éprouvent des difficultés à répondre à la « réalité » de la pratique éducative. D' autre part, la recherche montre que la formation initiale des enseignants ne prépare pas correctement les candidats à l'enseignement aux exigences de l'enseignement et que de nombreux candidats à l'enseignement trouvent difficile de répondre à la « réalité » de la pratique pédagogique. L' objectif de cette thèse de doctorat était de déterminer si, dans le contexte de ces changements, les étudiants sont satisfaits de leur formation initiale et se sentent prêts à entrer dans une salle de ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2027)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59360
ND
59360
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating the satisfaction of the students of the direction of primary education of the des & sw from their education, with emphasis on their internship
Enquête sur la satisfaction des étudiants de la direction de l'enseignement primaire des & sw par rapport à leur formation, en mettant l'accent sur leur stage.
Συγγραφέας
Μακρή, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας
Εξεταστική επιτροπή
Σταμέλος Γεώργιος
Καμαριανός Ιωάννης
Ασημάκη-Δημακοπούλου Άννα
Νικολάου Γεώργιος
Καβασακάλης Άγγελος
Βασιλόπουλος Ανδρέας
Καραχοντζίτη Έλενα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Φοιτητοκεντρική Μάθηση; Αρχική εκπαίδευση εκπαιδευτικών; Ικανοποίηση φοιτητών; Πρακτική άσκηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.