Διερεύνηση προτεινόμενων τρόπων αξιολόγησης, αναγνώρισης και πιστοποίησης πρότερης μάθησης στην εκπαίδευση ενήλικων και διασφάλιση ποιότητας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση προτεινόμενων τρόπων αξιολόγησης, αναγνώρισης και πιστοποίησης της πρότερης μάθησης σε ομάδες ενήλικων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η διασφάλιση της ποιότητας αυτών των διαδικασιών. Έναυσμα για την έρευνά μας αποτέλεσε το συνεχώς μεταβαλλόμενο κοινωνικο-τεχνολογικό περιβάλλον και η ανάγκη επαναπροσδιορισμού των προσόντων των ενήλικων. Η προσωπική αυτή ανάγκη, σε συνδυασμό με την κουλτούρα της κοινωνίας των διαπιστευτηρίων, οδηγεί αρκετούς ενήλικους σε συνέχιση σπουδών, προσανατολισμένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπου όμως ο παραδοσιακός τρόπος εισαγωγής δεν αξιολογείται ως ο ιδανικός. Η έρευνα διεξήχθη σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σε τέσσερις διαφορετικές χώρες, (Ελλάδα, Δανία, Ισλανδία, Ιταλία) και χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Erasmus+ και συγκεκριμένα από το μέτρο KA2 - Cooperation for innovation and the exchange of good practices, KA203 - Strategic Partnerships for higher education με διακριτικό τίτλο “APELE - Accreditat ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The purpose of this research is to investigate proposed ways of assessing, recognizing and certifying prior learning in groups of adults for admission to higher education and to ensure the quality of these processes. The trigger for our research was the constantly changing social-technological environment and the need to redefine the qualifications of adults. This personal need, combined with the culture of the credential society, leads several adults to continue their studies, oriented towards higher education, where, however, the traditional way of admission is not considered ideal. The research was conducted at a European level, in four different countries (Greece, Denmark, Iceland, Italy) and was funded by the Erasmus+ and specifically by the measure KA2 - Cooperation for innovation and the exchange of good practices, KA203 - Strategic Partnerships for higher education with the title “APELE - Accreditation of prior experiential learning in European Universities”. 68 academics, educ ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 4/2027)
|
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.