Μεθοδολογίες ελέγχου για αυτόνομη δειγματοληψία, μεταφορά και εναπόθεση φορτίων αναρτημένων επί ρομποτικών πολυκοπτέρων

Περίληψη

Το πεδίο των μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων (UAVs) έχει αποκτήσει μεγαλύτερη απήχηση τα τελευταία χρόνια, καθώς αναγνωρίζονται ως αποτελεσματικές ρομποτικές πλατφόρμες για ποικίλες εφαρμογές. Πιο πρόσφατα, η ενσωμάτωση φορτίων στα πολυκόπτερα έχει επεκτείνει τα όρια των UAVs, ενισχύοντας τις δυνατότητές τους και επιτρέποντας τη χρήση τους σε ένα ευρύτερο φάσμα εφαρμογών. Ιδιαίτερα η ανάρτηση φορτίων μέσω σχοινιού έχει μαγνητίσει το ενδιαφέρον της ερευνητικής κοινότητας καθώς είναι μια έτοιμη προς χρήση λύση, σε αντίθεση με την σταθερή προσάρτηση των φορτίων, και μετριάζει την ανάγκη για πολύπλοκους σχεδιασμούς. Ωστόσο, οι προκλήσεις που προκύπτουν από την ύπαρξη του σχοινιού εμποδίζουν την αυτόνομη ανάπτυξη των πολυκοπτέρων με αναρτημένα μέσω σχοινιού φορτία σε πραγματικά περιβάλλοντα. Σε αυτή τη διατριβή, στοχεύουμε να γεφυρώσουμε αυτό το χάσμα εξοπλίζοντας τα πολυκόπτερα με την απαραίτητη αυτονομία, επιτρέποντας έτσι την ασφαλή λειτουργία τους στο πλαίσιο 3 διαφορετικών εφαρμογών: ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The field of multirotor Unmanned Aerial Vehicles (UAVs) has risen in popularity throughout the last years, since they are recognized as efficient robotic platforms for a variety of applications. More recently, the incorporation of loads onto multirotors has expanded the boundaries of UAVs, enhancing their capabilities and enabling their use in a wider range of tasks. Particularly the suspension of loads through a cable has captivated the interest of the research community as it is a ready-to-use solution, as opposed to the rigid attachment of loads, and alleviates the need for complicated designs. However, the challenges arising from the existence of the cable impede the autonomous deployment of multirotors with cable-suspended loads in real-world environments. In this dissertation, we aim to bridge this gap by equipping multirotors with the necessary autonomy, thereby enabling their safe operation within the context of 3 distinct applications: (a) swing-free transportation of the cabl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57315
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57315
ND
57315
Εναλλακτικός τίτλος
Motion control strategies for the autonomous sampling, transportation and release of loads suspended to multicopters
Συγγραφέας
Πανέτσος, Φώτιος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Κυριακόπουλος Κωνσταντίνος
Παπαδόπουλος Ευάγγελος
Καρράς Γεώργιος
Αντωνιάδης Ιωάννης
Τζαφέστας Κωνσταντίνος
Πουλακάκης Ιωάννης
Βαρθολομαίος Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Λέξεις-κλειδιά
Μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα; Μη γραμμικός έλεγχος; Οπτική ανατροφοδότηση; Βαθιά ενισχυτική μάθηση; Προβλεπτικός έλεγχος; Ρομποτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.