Η αξιοποίηση της συνδυασμένης μάθησης στη θρησκευτική αγωγή με αρωγό τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την επίδραση των διδακτικών παρεμβάσεων μέσω της συνδυασμένης μάθησης με την βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση, όσον αφορά το μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ) και πιο συγκεκριμένα τη διδασκαλία των θεματικών ενοτήτων από το βιβλίο της Γ΄ Δημοτικού «Διηγήσεις από την Καινή Διαθήκη» και «Μέρες γιορτής των Χριστιανών». Το δείγμα που συμμετείχε ήταν δέκα τμήματα αυτούσια, ηλικίας 8 έως 9 ετών, της τρίτης τάξης του Δημοτικού σχολείου σε διαφορετικά σχολεία του νομού Ηρακλείου Κρήτης. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ποσοτικός σχεδιασμός και πιο συγκεκριμένα πειραματική έρευνα. Αυτό το δείγμα χωρίστηκε σε δύο ομάδες, τα πέντε τμήματα ήταν η πειραματική ομάδα και τα άλλα πέντε τμήματα η ομάδα ελέγχου. Η πειραματική ομάδα διδάχτηκε συνδυασμένες διδασκαλίες με τεχνολογικά μέσα, χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ ως αρωγό των διδασκαλιών. Από την άλλη, η ομάδα ελέγχου διδάχτηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present study was to investigate the effect of didactic interventions through blended learning with the aid of Information and Communication Technologies (ICT) in Education; concerning the Religious Studies course and more specifically the teaching of module from the book of the third grade of Primary School "Stories from the New Testament" and "Days of celebration of Christians". The sample which participated was comprised of ten identical classes, aged 8 to 9, attending the third grade of primary school in different schools of the prefecture of Heraklion, Crete. Quantitative planning and more specifically experimental research were used to conduct the research. This sample was divided into two groups, five classes were the experimental group and the other five classes were the control group. The experimental group was taught blended teaching with technological means by using ICTs as an auxiliary tool of teaching. On the other hand, the control group was taught acco ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 4/2026)
DOI
10.12681/eadd/56365
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56365
ND
56365
Εναλλακτικός τίτλος
The contribution of blended learning in religious education with the aid of information and communication technologies in primary education
Συγγραφέας
Καρακωσταντάκη, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σταυριανός Κυριάκος
Ζαράνης Νικόλαος
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Γραμματικόπουλος Βασίλειος
Μανωλίτσης Γεώργιος
Πεπές Ευάγγελος
Χουβαρδά Θωμαή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Συνδυασμένη μάθηση; Θρησκευτική αγωγή; Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ); Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Παραβολές; Γιορτές των Χριστιανών; Τρεις Ιεράρχες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.