Διεπιφανειακή αστοχία συνδέσεων συμπολυμερισμού θερμοπλαστικών σύνθετων υλικών σε ψευδοστατικά φορτία και κόπωση

Περίληψη

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες τα σύνθετα υλικά έχουν εξελιχθεί σε βασικό υλικό των αεροπορικών κατασκευών. Τα θερμοπλαστικά σύνθετα υλικά κερδίζουν συνεχώς έδαφος σε σχέση με τα θερμοσκληρυνόμενα εξαιτίας της υψηλής τους αντοχής σε κρουστικά φορτία, της συγκολλησιμότητας και της ανακυκλωσιμότητάς τους. Για τη μέγιστη εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των θερμοπλαστικών υλικών και τη μείωση του κόστους παραγωγής είναι απαραίτητη η κατασκευή μεγάλων και ενιαίων δομικών τμημάτων και η αντικατάσταση των μηχανικών συνδέσεων με εναλλακτικούς τρόπους σύνδεσης όπως η σύνδεση με κόλλα, ο συμπολυμερισμός και η συγκόλληση. Ωστόσο, οι προαναφερθέντες εναλλακτικοί τρόποι σύνδεσης δεν έχουν λάβει ακόμα πιστοποίηση για χρήση σε πρωτεύοντα δομικά στοιχεία. Ένα από τα μέσα συμμόρφωσης, που προτείνονται από την EASA, είναι η ενσωμάτωση στην κατασκευή στοιχείων διακοπής της αποσύνδεσης τα οποία θα επιβραδύνουν την εξέλιξη των αστοχιών στις συνδέσεις πέρα από κάποιο κρίσιμο μέγεθος ανάμεσα στα διαστήματα επι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the last two decades, composites have become a key material in aircraft design and construction. Thermoplastic composites are steadily gaining ground over thermosetting composites due to their high impact load resistance, weldability and recyclability. In order to maximise the benefits of thermoplastic materials and reduce production costs, it is necessary to manufacture large and uniform structural sections and to replace the mechanical fastening methods with alternative techniques of joining such as adhesive bonding, co-consolidation and thermoplastic welding. However, the above-mentioned alternative joining methods have not yet been certified for use in primary structural elements. One means of compliance, suggested by EASA, is the incorporation into the structure of crack arrest features that will decelerate the progression of interfacial damage beyond a critical size between the pre-defined inspection intervals. In this effort, an understanding of the mechanical behavior of t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56235
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56235
ND
56235
Εναλλακτικός τίτλος
Interfacial fracture of co-consolidated thermoplastic composite joints subjected to quasi-static and fatigue loading conditions
Συγγραφέας
Σιούτης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Εργαστήριο Τεχνολογίας και Αντοχής Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Τσερπές Κωνσταντίνος
Λαμπέας Γεώργιος
Σαραβάνος Δημήτριος
Κωστόπουλος Βασίλειος
Λούτας Θεόδωρος
Χρυσοχοΐδης Νικόλαος
Παπανίκος Παρασκευάς
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική και Τεχνολογίες, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Συνδέσεις σύνθετων υλικών; Συμπολυμερισμός; Πεπερασμένα στοιχεία; Διεπιφανειακή αστοχία; Κόπωση; Μηχανισμοί διακοπής της αποσύνδεσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.