Συγκριτική μελέτη του προφίλ των διοικητών προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Περίληψη

Το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό. Η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η πληθώρα των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και οι νέες αγορές που παρουσιάζονται, είναι παράγοντες που σήμερα περισσότερο από ποτέ, απαιτούν από τα στελέχη επιχειρήσεων να δραστηριοποιηθούν σε όσο το δυνατόν περισσότερα επίπεδα, προκειμένου να επιτύχουν ανταγωνιστικότητα στο μέγιστο βαθμό. Την ανταγωνιστικότητα αυτή, προσπαθούν να υλοποιήσουν τα στελέχη μάρκετινγκ, μέσα από την ισχυρή παρουσία των επώνυμων προϊόντων τους στην αγορά και την ενδυνάμωση των επωνυμιών τους σε οποιοδήποτε επίπεδο. Η σημασία των επώνυμων προϊόντων, αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική παράμετρο, καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις, βασίζουν την ανταγωνιστικότητα τους, στο ρόλο που διαδραματίζει η επωνυμία στο μυαλό των καταναλωτών. Οι καταναλωτές από την άλλη πλευρά, άρχισαν να αναζητούν και να εμπιστεύονται τα επώνυμα προϊόντα, ως προϊόντα της καθημερινότητάς τους. Άρα, η σημασία των επ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The modern business environment is characterized by intense competition. Globalization of markets, the plethora of branded products and services, as well as emerging new markets, are factors that today, more than ever, demand business executives to operate on as many levels as possible in order to achieve maximum competitiveness. Marketing executives strive to achieve this competitiveness through the strong presence of their branded products in the market and the reinforcement of their brands at any level. The significance of branded products is a particularly important parameter, as most businesses base their competitiveness on the role that branding plays in consumers' minds. On the other hand, consumers have begun to seek and trust branded products as part of their everyday lives. Thus, the importance of branded products, both for consumers and for businesses, is undoubtedly of utmost importance. Based on these findings, a study model was created that concerns the main variables pre ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56154
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56154
ND
56154
Εναλλακτικός τίτλος
A comparative study of the brand managers' profiles in the European Union
Συγγραφέας
Πούλης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Πανηγυράκης Γεώργιος
Παπαβασιλείου Νικόλαος
Ζώτος Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Μπάλτας Γεώργιος
Κατσικέα Ευαγγελία
Θεοδωρίδης Προκόπιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Διοικητές επώνυμων προϊόντων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.