Κατανόηση των φυσικών επιστημών από το ευρύ κοινό: ο ρόλος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Περίληψη
Η έλλειψη ενδιαφέροντος των νέων για τις Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε.) γενικά και τη Φυσική ειδικότερα έχει αναγνωριστεί τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμια κλίμακα. Τόσο η πολιτική ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) όσο και η εκπαιδευτική κοινότητα αναγνωρίζει ως βασικό πρόβλημα αυτής της κατάστασης στον τρόπο διδασκαλίας των Φ.Ε. Η Ε.Ε. θεωρεί τις Φ.Ε. βασικό πυλώνα της οικονομικής της ανάπτυξης και ευημερίας. Διατίθενται οικονομικοί πόροι και δοκιμάζονται νέες μέθοδοι διδασκαλίας, με πενιχρά αποτελέσματα. Η Δημόσια Κατανόηση της Επιστήμης και ο Επιστημονικός Εγγραμματισμός, δύο συγγενείς μεταξύ τους έννοιες, αποτελούν βασικούς στόχους της παγκόσμιας κοινότητας. Την περίοδο της πανδημίας covid-19 φάνηκε η αδυναμία του ευρέως κοινού να κρίνει, να επιλέξει και να εφαρμόσει βασικές επιστημονικές αρχές στην καθημερινή του ζωή. Η εκ-παίδευση των Φ.Ε. οφείλει να παίξει σημαντικό ρόλο και σε αυτούς τους τομείς. Το περιεχόμενο του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (ΑΠΣ) Φυσικής δύναται να αποτελέσε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
It has been recognized the lack of interest of young people in Natural Sciences in general and Physics in particular in recent years on a global scale. Both the political leadership of the European Union (EU) and the educational community recognize this situation as a key problem in the way science is taught. EU considers science to be a key pillar of its economic growth and prosperity. Financial resources are provided, and new teaching methods are launched without great results. Public Understanding of Science and Scientific Literacy, two related concepts, are key goals of the global community. During covid-19 pandemic, the inability of general public to judge, select and apply basic scientific science in their everyday life has become apparent. Science education has an important role to play in these areas, too. The content of Physics Curriculum can be a key factor towards changing the situation. In this thesis, attitudes and perceptions/beliefs of students of different types of seco ...
περισσότερα
![]() | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 12/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.




