 | |
Στόχος αυτής της διατριβής είναι να δοθεί μια αποδοθεί λεπτομερώς η ιστορία του chaos magic, από το 1976 έως το 2000, στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το chaos magic είναι ένα αποκρυφιστικό ρεύμα και φιλοσοφία που ξεκίνησε στο Λιντς της Αγγλίας τη δεκαετία του 1970 από τους αποκρυφιστές Ρέι Σέργουιν και Πίτερ Κάρολ, οι οποίοι ίδρυσαν και τον πρώτο κύκλο chaos magic με όνομα Illuminates of Thanateros (IOT). Αφενός δίνεται έμφαση στα μέλη του κύκλου και τις δραστηριότητές τους καθώς και στην εξάπλωση του chaos magic έξω από το IOT. Αφετέρου, το chaos magic μελετάται εδώ εντός του πλαισίου ενός διευρυμένου αποκεντρωμένου δικτύου το οποίο ορίζεται ως "Σκηνή του Χάους". Κύρια χαρακτηριστικά της σκηνής είναι ο ενθουσιασμός για την έννοια του Χάους, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε κοσμολογικό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, η διατριβή εξετάζει τη σχέση με ταξύ του chaos magic και των μουσικών υποκουλτουρών που απαρτίζουν τη Σκηνή του Χάους, όπως η πανκ, η αναρχο-πανκ, η βιομηχανική, και η ηλεκτρονική μουσική. Εξετάζοντας το chaos magic κάτω από το πρίσμα της δημώδους μουσικής ανακαλύπτουμε σημαντικές πτυχές της κουλτούρας στην οποία κινούνταν οι ακόλουθοι του chaos magic, των πολιτικών και κοινωνικών τους ανησυχιών, και του επαναστατικού τους οραματισμού.
περισσότερα
The aim of this dissertation is to give a thorough account of the history of chaos magic, from 1976 to 2000, in Britain, Germany and the United States. Chaos magic is an occult current and philosophy that began in Leeds in the late 1970s, through the efforts of occultists Ray Sherwin and Peter Carroll, who formed the first chaos magic group, the Illuminates of Thanateros (IOT). While this group’s members and activities are emphasised, the proliferation of chaos magic activity outside of the IOT is also examined in detail. Simultaneously, chaos magic is studied here within the context of a broad, decentralised network, termed the ‘Chaos Scene’, characterised primarily by an enthusiasm for the concept of Chaos, both societal and cosmological. More specifically, the dissertation will examine the relationship between chaos magic and musical subcultures that constituted part of the Chaos Scene, such as punk, anarcho punk, industrial, and electronic dance music. Viewing chaos magic against t ...BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1+%CE%A3.">Δήμου, Δήμητρα Σ.
The aim of this dissertation is to give a thorough account of the history of chaos magic, from 1976 to 2000, in Britain, Germany and the United States. Chaos magic is an occult current and philosophy that began in Leeds in the late 1970s, through the efforts of occultists Ray Sherwin and Peter Carroll, who formed the first chaos magic group, the Illuminates of Thanateros (IOT). While this group’s members and activities are emphasised, the proliferation of chaos magic activity outside of the IOT is also examined in detail. Simultaneously, chaos magic is studied here within the context of a broad, decentralised network, termed the ‘Chaos Scene’, characterised primarily by an enthusiasm for the concept of Chaos, both societal and cosmological. More specifically, the dissertation will examine the relationship between chaos magic and musical subcultures that constituted part of the Chaos Scene, such as punk, anarcho punk, industrial, and electronic dance music. Viewing chaos magic against the backdrop of popular music reveals important dimensions of the culture that chaos magic practitioners and enthusiasts inhabited, their political and social concerns, and their countercultural vision.
περισσότερα
 | Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 2/2027)
|
Στατιστικά χρήσης
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. Πηγή: Google Analytics.
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023. Πηγή: Google Analytics.
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
λιγότερα
περισσότερα
|