Υπολογιστική αεροελαστικότητα μέσω μοντελοποίησης υψηλής πιστότητας και αποδοτικότητας

Περίληψη

Η σχεδίαση όλο και πιο εύκαμπτων δομών πτερύγων αεροσκάφους, συνεπικουρούμενη από την πρόοδο στον τομέα των ελαφρών υλικών υψηλών ειδικών ιδιοτήτων που στοχεύουνσε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στη βελτίωση των πτητικών ιδιοτήτων, έχει σαν αποτέλεσμα να ανακύψουν σημαντικές προκλήσεις στον τομέα της αεροελαστικότητας, ιδιαιτέρως την τελευταία δεκαετία. Η σύζευξη λυτών υπολογιστικής αεροδυναμικής και δομικής μηχανικής, η οποία είναι ιδιαίτερα σημαντική στην επίλυση προβλημάτων αεροελαστικότητας, έχει δημιουργήσει νέες δυνατότητες μελέτης των αεροελαστικών φαινομένων. Συγκεκριμένα η σύζευξη μεταξύ λυτών Υπολογιστικής Δομικής Μηχανικής (CSD) και απλοποιημένης Υπολογιστικής Αεροδυναμικής (CFD), παραδείγματος χάριν των διαφόρων μορφών μεθόδων panel (Vortex-Lattice, Doublet-Lattice), έχει συγκεντρώσει εκτεταμένο ερευνητικό ενδιαφέρον και χρησιμοποιείται στην αεροπορική βιομηχανία ώστε οι σχεδιαζόμενες δομές να καταστούν ασφαλείς και να μην εμφανίζουν καταστροφικά αεροελαστικά φαινόμενα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The development of more flexible wing structures, enabled by the progress in lightweight materials, aiming to further improvements in the overall fuel efficiency and operational quality of aircraft has raised significant challenges in the field of aeroelasticity, during the last decade. The simplified aeroelastic models using spring-damper approximations, although extremely useful in understanding the parameters influencing the behaviour of even complex structures, can lead to significant errors when applied to the continuously advancing aerostructural systems. Due to the inherent complexity of most modern aeronautical structures, the only feasible way to achieve aeroelastic solutions of sufficient detail for design and optimization purposes is by means of computational aeroelasticity. The development of efficient coupling methods between structural and aerodynamic solvers has yielded new opportunities in studying aeroelastic phenomena. Coupling between Computational Structural Dynamic ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55147
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55147
ND
55147
Εναλλακτικός τίτλος
Computational aeroelasticity using efficient high-fidelity formulations
Συγγραφέας
Καυκάς, Άγγελος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Εργαστήριο Τεχνολογίας και Αντοχής Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Λαμπέας Γεώργιος
Σαραβάνος Δημήτριος
Παπαδόπουλος Πολύκαρπος
Κωστόπουλος Βασίλειος
Παπαδημητρίου Κωνσταντίνος
Ριζιώτης Βασίλειος
Βουτσινάς Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Αεροδιαστημική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Αεροελαστικότητα; Υπολογιστική ρευστοδυναμική; Υπολογιστική δυναμική στερεών; Ανάλυση πεπερασμένων στοιχείων; Μείωση τάξης μοντέλου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.