Το έργο των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: θεωρήσεις, εκτιμήσεις και πρακτικές στην Ελλάδα

Περίληψη

Στη διατριβή αυτή παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνάς μας αναφορικά με το έργο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Όπως φαίνεται και από τον τίτλο μας ενδιέφερε να διερευνήσουμε τις υπάρχουσες θεωρήσεις αυτού του έργου τόσο από την οπτική των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όσο και από την οπτική της επίσημης εκπαιδευτικής πολιτικής. Πέρα από τις θεωρήσεις μας ενδιέφερε να διερευνήσουμε τις υπάρχουσες εκτιμήσεις αναφορικά με την αξιολόγηση αυτού του έργου και να εντοπίσουμε πώς αυτές, θεωρήσεις και εκτιμήσεις, επηρεάζουν τις πρακτικές άσκησης του έργου των εκπαιδευτικών στην χώρα μας. Για την έρευνα χρησιμοποιήσαμε το ποιοτικό παράδειγμα, με κυρίαρχες μεθόδους τις ημι – δομημένες συνεντεύξεις σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γιατί μας ενδιέφερε να αποτυπωθεί η δική τους άποψη αναφορικά με το έργο τους και την αξιολόγησή του, και η ανάλυση περιεχομένου στις νομοθετικές διατάξεις αναφορικά με το επάγγελμα των εκπαιδευτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this thesis we present the findings and the results of our research on the work of Secondary School Teachers. As can be seen by the title, we were interested in exploring the existing views of teachers’ work at secondary schools both from the perspective of secondary school teachers and the perspective of the official educational policy. Beyond the perspectives we were interested in investigating the existing assessments regarding the evaluation of teacher’s work and to identify how these perspectives and assessments affect the practices teachers use in our country.For this research we used the qualitative paradigm in social sciences, with methods, mainly semi-structured interviews with Secondary School teachers, because we were interested in capturing their own perspective regarding their work and its evaluation, and content analysis of the laws regarding the teaching profession, because we were interested in examining the perspective of the official educational policy regarding th ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2025)
DOI
10.12681/eadd/53793
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53793
ND
53793
Εναλλακτικός τίτλος
The work of secondary school teachers: perspectives, evaluation and practices in Greece
Συγγραφέας
Τσικνάκου, Ελένη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Καντζάρα Βασιλική
Καραμπελιάς Γεράσιμος
Riboli Diana
Γεωργοπούλου Παναγιώτα
Θάνος Θεόδωρος
Ζάγκος Χρήστος
Παπακωνσταντίνου Άλμπα Αντιγόνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία ➨ Κοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Έργο; Εκπαιδευτικοί; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αξιολόγηση; Πολιτική; Νοηματοδότηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.