Αναγνώριση της προσήλωσης χρήστη σε δυναμικά μεταβαλλόμενα παιχνίδια σοβαρού σκοπού για την υγεία με χρήση δεδομένων από αισθητήρες

Περίληψη

Στόχος της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός πρωτότυπου εννοιολογικού πλαισίου που επιτρέπει την ενίσχυση και εξατομίκευση της παρέμβασης που προσφέρουν έξυπνα παιχνίδια σοβαρού σκοπού για την υγεία (ΠΣΣΥ). Το προτεινόμενο πλαίσιο αξιοποιεί δεδομένα που συλλέγονται από αισθητήρες για την αναγνώριση των επιπέδων προσήλωσης χρήστη σε πραγματικό χρόνο κατά την αλληλεπίδρασή του με ΠΣΣΥ. Η προσέγγιση αυτή στοχεύει στη δυναμική προσαρμογή του περιεχομένου των παιχνιδιών, με βάση τα εκτιμώμενα επίπεδα προσήλωσης, την επίδοση στο παιχνίδι και τις ιδιαίτερες ανάγκες υγείας του χρήστη. Στη διατριβή, σχεδιάζονται και αναπτύσσονται δύο πρωτότυπα ΠΣΣΥ που αποσκοπούν στην ενημέρωση, στην εκπαίδευση και στην ενίσχυση της ικανότητας αυτοδιαχείρισης χρόνιων νοσημάτων και ενσωματώνουν μηχανισμούς που επιτρέπουν την αυτοματοποιημένη προσαρμογή περιεχομένου (ΑΠΠ). Προτείνεται μια πρωτότυπη μεθοδολογία ΑΠΠ που βασίζεται σε γενετικό αλγόριθμο και στοχεύει στο βέλτιστο και αυτόματο έλεγχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of the present Doctoral Thesis is the development of a novel conceptual framework for personalization in serious games (SGs) for health. The proposed framework leverages sensor data for the recognition of player engagement during interaction with SGs for health in real time. This approach aims to automatically generate game content based on player engagement, in-game performance, and health-related needs. In the present thesis, two novel SGs for health are designed and developed, aiming to promote self-health management in chronic health conditions and incorporating mechanics to facilitate procedural generation of content. A novel technique, based on a genetic algorithm, that employs heterogeneous data for procedural content generation (PCG) in SGs for health is presented. Two carefully designed experimental processes are implemented to investigate the feasibility of the proposed framework. The experimental processes collect data from sensors and interaction with the SG for hea ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53713
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53713
ND
53713
Εναλλακτικός τίτλος
Leveraging sensor data for real time recognition of engagement in adaptive serious games for health
Συγγραφέας
Μήτσης, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Παύλος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Βιοιατρικών Προσομοιώσεων και Απεικονιστικής Τεχνολoγίας
Εξεταστική επιτροπή
Νικήτα Κωνσταντίνα
Κουτσούρης Διονύσιος-Δημήτριος
Στάμου Γεώργιος
Ματσόπουλος Γεώργιος
Τσανάκας Παναγιώτης
Βουλόδημος Αθανάσιος
Γολεμάτη Σπυρέτα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Υπολογιστές, Υλικό (hardware) και Αρχιτεκτονική
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδια σοβαρού σκοπού; Υγεία; Προσαρμοστικότητα; Αυτοματοποιημένη παραγωγή περιεχομένου; Αισθητήρες; Αναγνώριση; Προσήλωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)