Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και μετασχηματίζουσας μάθησης στους ενήλικες: η περίπτωση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

Περίληψη

Στην σύγχρονη εποχή που διανύουμε, οι εκπαιδευόμενοι των Σ.Δ.Ε. είναι απαραίτητο, να εφοδιαστούν με κοινωνικές δεξιότητες και να μετασχηματίσουν πρότερες, παγιωμένες αντιλήψεις, στάσεις και παραδοχές τους, ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που αναφύονται σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη της μετασχηματίζουσας μάθησης και των κοινωνικών δεξιοτήτων στα καινοτόμα σχολεία ενηλίκων, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ποιοτικές μεθόδους και χρησιμοποιήθηκαν ως ερευνητικά εργαλεία, η βιογραφική αφηγηματική συνέντευξη σε 15 εν ενεργεία εκπαιδευόμενους και απόφοιτους των Σ.Δ.Ε. και η ημιδομημένη συνέντευξη σε 12 εκπαιδευτικούς και στελέχη διοίκησης των Σ.Δ.Ε. Η ανάλυση των βιογραφικών ευρημάτων πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της αφηγηματικής ανάλυσης, σε ολιστικό και θεματικό επίπεδο και επιτεύχθηκε τριγωνισμός των δεδομένων για την εγκυρότητα και αξιοπιστία της έρευνας. Τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν αφο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the modern era we are going through, it is necessary the students of S.C.S. to be equipped with social skills and transform their previous, consolidated perceptions, attitudes and assumptions, so that they are ready to face the challenges that arise on both personal and professional level. This work concerns the development of transformative learning and social skills in innovative adult schools, the S.C.S. The research was carried out with qualitative methods and the biographical narrative interview with 15 active trainees and graduates of S.C.S. and the semi-structured interview with 12 teachers and management staff of S.C.S used as research tools. The analysis of the biographical findings was carried out with the method of narrative analysis, at a holistic and thematic level and a triangulation of the data was achieved for the validity and reliability of the research. The research questions asked concerned the following issues:- if there are any and which the transformations that ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2024)
DOI
10.12681/eadd/53005
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53005
ND
53005
Εναλλακτικός τίτλος
Developing social skills and transformative learning in adults: the case of Second Chance Schools
Développer les compétences sociales et l'apprentissage transformateur chez les adultes: le cas des écoles de la deuxième chance
Συγγραφέας
Γριβοπούλου, Αγγελική (Πατρώνυμο: Άρης)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Καρακατσάνη Δέσποινα
Τσακίρη Δέσποινα
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Φωτόπουλος Νικόλαος
Καραλής Αθανάσιος
Κουτούζης Εμμανουήλ
Κουλαουζίδης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Μετασχηματίζουσα μάθηση; Κοινωνικές δεξιότητες; Σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (ΣΔΕ); Σχολική ηγεσία; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Πανδημία covid_19
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.