Ανάπτυξη μεθόδων κυκλοφοριακής και ενεργειακής ανάλυσης συστημάτων μεταφοράς ατόμων σε κτίρια

Περίληψη

Η έντονη αστικοποίηση η οποία έλαβε χώρα τον 20ο αιώνα και αναμένεται να συνεχιστεί παγκοσμίως τον 21ο, κυρίως λόγω της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού, είναι αλληλένδετη με την καθ’ ύψος ανάπτυξη των κτιρίων των αστικών ιστών, καθώς αυτή συνεισφέρει στην αποδοτικότερη χρήση της γης. Ο σχεδιασμός πολυώροφων κτιρίων δεν θα ήταν εφικτός χωρίς την παράλληλη ανάπτυξη των συστημάτων μεταφοράς ατόμων (συστήματα ανελκυστήρων, κυλιόμενες κλίμακες και διάδρομοι). Ο σχεδιασμός των συστημάτων μεταφοράς ξεκινά με τον προσεκτικό «κυκλοφοριακό σχεδιασμό» τους, ο οποίος λαμβάνει υπόψη τον αναμενόμενο τύπο και ένταση κυκλοφορίας των χρηστών ενός κτιρίου και κατόπιν κατάλληλης κυκλοφοριακής ανάλυσης, αποσκοπεί στον καθορισμό βασικών σχεδιαστικών παραμέτρων των συστημάτων (αριθμός μεταφορικών μηχανών ανά σύστημα, χωρητικότητες θαλάμων των ανελκυστήρων ή επιφάνεια σκαλοπατιών/φολίδων των κυλιόμενων κλιμάκων/διαδρόμων, ονομαστικές τιμές ταχυτήτων κ.α.) ώστε αυτά να εξυπηρετούν τον απαιτούμενο αριθμό ατόμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Urbanization has been a life-changing factor during the 20th century and is expected to continue enhanced due to various factors with the most prominent one being the increase of global population. As a result, the technologies pertinent to building design, construction and operation concentrate the attention of scientific community. One of the technologies that are related to the intensification of urbanization is the vertical transportation systems as they permit/favor more than any other technology the construction of tall buildings, increasing that way the land use efficiency. The present thesis presents the research that has been conducted in the field of designing transportation systems for persons in buildings. The purpose of the research was the development of new methods for the traffic analysis and energy consumption calculation of elevator systems and escalators, that can be used for the design of more efficient systems with respect to both the achieved service performance a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51318
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51318
ND
51318
Εναλλακτικός τίτλος
Methods for traffic and energy analysis of systems for transportation of persons in buildings
Συγγραφέας
Μάρκος, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Δέντσορας Αργύριος
Ασπράγκαθος Νικόλαος
Ανυφαντής Νικόλαος
Πανίδης Θρασύβουλος
Νικολακόπουλος Παντελής
Μιχαηλίδης Αθανάσιος
Σαπίδης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά ➨ Μοντελοποίηση και Προσομοίωση
Φυσικές ΕπιστήμεςΜαθηματικά ➨ Στατιστική και Πιθανότητες
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογία
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού ➨ Μηχανολογική μηχανική
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα ανελκυστήρων; Συστήματα κυλιόμενων κλιμάκων; Παραμετρικός μηχανολογικός σχεδιασμός; Καινοτόμος πιθανοτική μέθοδος κυκλοφοριακής μελέτης συστημάτων ανελκυστήρων; Μαθηματικά μοντέλα υπολογισμού ενεργειακής κατανάλωσης συστημάτων ανελκυστήρων και κυλιόμενων κλιμάκων; Δείκτης ενεργειακής απόδοσης και απόδοσης εξυπηρέτησης; Αλγόριθμοι βελτιστοποίησης τεχνητής νοημοσύνης; Βελτιστοποίηση αρχιτεκτονικής τοποθέτησης συστημάτων ανελκυστήρων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.