Ανάπτυξη πλαισίου επικινδυνότητας στην κυκλοφοριακή ροή αυτοκινητοδρόμων

Περίληψη

Οι οδικές μεταφορές αποτελούν μία σημαντική κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα που αναπτύσσεται ραγδαία. Παρά την σημασία τους, οι οδικές μεταφορές εγείρουν και ένα πλήθος προκλήσεων που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Το ζήτημα της οδικής ασφάλειας είναι η πιο σημαντική από αυτές. Τα τροχαία δυστυχήματα οδηγούν σε 1.35 εκατομμύρια θανάτους ετησίως, ενώ αποτελούν την 8η κατά σειρά αιτία θανάτου διεθνώς και την 1η αιτία θανάτου για τους ανθρώπους που βρίσκονται στην ηλικιακή ομάδα 5-29 ετών. Η οδική ασφάλεια και ειδικότερα η θεωρία της κυκλοφοριακής ροής αποτελούν ένα σημαντικό αντικείμενο ερευνητικής μελέτης. Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής μελετώνται μικροσκοπικά οι συνθήκες επικινδυνότητας σε αυτοκινητοδρόμους, θεωρώντας ως συνθήκες επικινδυνότητας τα ακόλουθα δύο κυκλοφοριακά συμβάντα: το κυκλοφοριακό πλήγμα και την εξαναγκασμένη αλλαγή λωρίδας. Τα δύο αυτά συμβάντα αποτελούν μη καταστροφικά συμβάντα και χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατα συγκρούσεων. Από τις έως τώρα μελέτες σχετικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Road transport is a major societal and economic activity. Despite its importance, road transport raises a number of challenges that have to be dealt with. Road safety is the most important of them. Fatal road accidents lead to the death of 1.35 million people annually, while they are the 8th cause of death worldwide and the 1st cause of death for the people who belong to the age group 5-29 year-old.Road safety and traffic flow theory constitute an important research and study field. In the framework of this thesis risk conditions in freeways are studied microscopically. Two traffic incidents are considered as risk conditions: shockwave and forced lane change. These two incidents are non-catastrophic incidents, which are used as crash surrogates. The research studies about these incidents have focused on the characteristics of the phenomena, their interpretation, their mechanisms and laws as well as their impact on traffic flow. There is though a lack of research on the causes generatin ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47146
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47146
ND
47146
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a risk framework for the traffic flow in highways
Συγγραφέας
Γιολδάσης, Χρήστος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέα Τεχνολογίας του Περιβάλλοντος και Συγκοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Στεφανίδης Γεώργιος
Βαν Ντερ Βέιλε Ιάκωβος - Πέτρος
Σακελλαρίου Ιωάννης
Αργυρίου Αθανάσιος
Χασιακός Αθανάσιος
Χριστοφόρου Ζωή
Πολίτη Χριστίνα
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Επικινδυνότητα; Αυτοκινητόδρομοι; Κυκλοφοριακό πλήγμα; Αλλαγή λωρίδας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
1, xxi, 181 σ., εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.